Julaften

Når har din leggetid? Her sovner 20 for tiden. Vi spiser 17 og pakker etter det. HAn for holde ut tenker jeg. Om det ikke går så er der ikke langt hjem heldigvis.
 
Hun pleier å legge seg 18. Hehe. Men kan drøyes hvis vi er et sted... Men blir hun for overtrøtt er det festlig å legge henne. Haha
 
Her er det vanligvis leggetid i 19-tiden, men det blir nok drøyd en times tid så vi slipper å stresse med middagen for å få unna pakkeåpningen.
 
Her sovner lillegutt 18:30. Vi har melkeflaske og nattabøker gjerne fra 17:45-18:15. Og før det, kveldsmat ca 17. Vi skal ha julaften hos oss i år heldigvis, og jeg tenker det passer å ha middag kl 14. Blir bare mamma, meg og lillegutt. Mulig barnefar kommer en tur også. De kan komme når de vil. Mamma sover over, så det blir ikke noe stress. Vi får åpne pakker hele dagen tenker jeg. Tar en pakke nå og da helt fra frokost til kvelds. Er veldig fan av rolige julaftener. :-D
 
Vi spiser kl 17 og lillemor legger seg vanligvis rundt 19. Vi prøver på å holde ut til hun er trøtt og legge henne da. Vi skal til faren min så vi tar på pysj før vi legger henne og sniker henne i bilsetet når vi drar. Håper det går fint og at hun ikke våkner skikkelig før vi kommer hjem! :p
 
Back
Topp