Jul:)

Real

Gift med forumet
Dette er jammen meg en koselig tid. Nå er gardinene hengt opp, adventstakene tent og kalenderen til mannen og meg er klar på peishylla:)
Vi har pakkekalender til hverandre annenhver dag. Idag fikk mannen en sjokoladekalender.
Igår var vi i byen å tente julegrana og idag har vi vært på julemarked. Veldig hyggelig:)ImageUploadedByBV Forum1385933807.385954.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja nå har jeg vært oppe på loftet å leita som en gal etter adventstjerna og staken...fant de heeeelt innerst. Og vi har et trangt og langt loft:confused: måtte ligge og åle meg fram:eek: men fikk de ut og på plass i vinduene:D
I år er det bare storebror som har kalender, pakkekalender. I dag fikk han en film, i mogen kommer en strømpebukse:) noen "store" ting og mange småting.
Vi har hatt lystenning i gata, pynter en lekebåt med lys og barna synger. Veldig koselig:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Du hadde forresten pynta veldig fint;)
Jeg pynter med lilla nå, så kommer det røde når vi pynter skikkelig:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Takk:) Jeg skulle sikkert ha pynta med lilla først, men tok like greit og kjørte på med rødt fra starten av jeg.
 
Du hadde forresten pynta veldig fint;)
Jeg pynter med lilla nå, så kommer det røde når vi pynter skikkelig:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Samme her:) men tror jeg må opp med julegardinene på kjøkkenet til helga!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her er snuppas aller første julepresang! ImageUploadedByBV Forum1386187169.460449.jpgSyns den var så fiin:)
 
  • Liker
Reactions: jc
Klarte ikke å sende link, men den er kjøpt på Ringoshop.no. Bare søk på gåvogn, så dukker den opp. Den kommer flatpakka, så vi har allerede montert den og plassert den i kjellern :)
 
  • Liker
Reactions: jc
Her har advents stakene, og stjernene kommet opp :)
Men dessverre så funker ikke alle -.- noe jeg har irritert meg over lenge, men ikke husket å kjøpt nye lys :p
Sånn bortsett fra de 2 lillemann har kastet i gulvet da :p
Snakk om å være nysgjerrig på ALT av ledninger.

Her skal vi feire og kose oss, når vi kommer hjem lillejulaftn :)
Og de 2 eldste barna får en Furby hver, mens minstemann får en aktivitets stol, sånn lek og lær :)
 
Back
Topp