Jul i Lisahuset

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Ja, jeg kjenner jeg må starte planleggingen nå:p

sto på en butikk i går og vurderte noen greie julegaver. Hadde vært deilig å ha litt av det i boks i god tid..

feiring regner jeg med at vi enten tar hos mamma, hos svigerfamilien eller hos oss med hjelp til maten fra mamma.

Men julekalender, og elf on a shelf og litt baking og aktiviteter må også planlegges<3

koselig skal det bli uansett.

:D
 
Lykke tl me planleggingen, det blir gøy å følge med. (Ps, du kunne med fordel oppdatert tickerene i signaturen din neste gang du er innom en nettleser ;) )
 
Lykke tl me planleggingen, det blir gøy å følge med. (Ps, du kunne med fordel oppdatert tickerene i signaturen din neste gang du er innom en nettleser ;) )
Takk for tips:p jeg er visst kun pålogget på tlf så vi får se når det blir;)

Jeg har visst ikke vært flink til å forberede meg i år heller.
Har kjøpt én julegave.
Funnet ut hvor vi skal være i julen.
Laget ønskeliste for meg og ungene
Laget pakkekalender til eldste
Kjøpt julestrømper
Begynt å rydde før pynting
Snakket om å hente julepynt på lageret
Bakt pepperkakehus, pyntes denne helgen
Begynt å tenke på julekaker

:D :singing::greet008
 
Du har da kommet godt igang tenker jeg!
 
Jeg skal jobbe til tre på julaften så ikke hjemme før vi drar egentlig:D skal putte innhold i julestrømpene kvelden før julaften, det er stas!
Begynt å tenke, etter tips her inne, at vi kan prøve å handle julegaver på nett black friday. Til alt hell har vi fri neste fredag:)
Vi har fått ryddet mye i dag. Pyntet pepperkakehuset. Snakket om å skaffe ekte juletre:D
 
Nå har jeg skaffet jule- og bursdagsgave til mannen, gaver til søstrene mine, og bakt kakemenn og berlinerkranser. Vasket og ryddet huset til og med:D

Og jeg tror jeg får mannen til å hente julekassene på lager i ettermiddag:D
Har tid i kveld og i morgen før jobb til å pynte litt<3
 
Det er veldig julekoselig her nå:) mangler bare treet. Var og hentet granbar i går og har noen oppsatser rundt omkring. Tror jeg er ferdig med å lage kaker osv. Kanskje jeg skal kjøpe lammelår til salting men begynner vel å få knapt med tid!

Ferdig med alle mine gaver bortsett fra: skal lage en ting til tante. Skal kjøpe gave til kusinen min på jobb i dag. Skal se om meg og datteren får laget noe til mamma. Må betale for litt mer gave til mamma men lillesøster ordner. Ungene er vi ikke helt ferdig med men det mangler bare en liten ekstra ting:)

Så har vi svigerfar, søster og svigerbror til mannen, bror til mannen, nevø og niese:) det ordner egentlig mannen.

Synes det går altfor fort fram mot jul:( men jeg er veldig heldig som har bursdag uka etter julaften for da blir det litt mindre trist:p
 
Du har kommet lenger enn meg da. Bare bakt en sort vi. Og så må vi nok bake den igjen for nesten alt er spist. (men vurderer halv oppskrift. Vi får se)

Ikke begynt å pynte heller, må rydde og vaske "litt" først.
 
Altså på søndag gikk mannen ut og handlet sin del av gavene:woot: det er vanvittig tidlig for han. Så vi er helt ferdig lenge før tiden i år:)

I morgen har jeg fri i turnusen så ungene skal ha fridag også. Tenkte vi skulle lage så mye vi kunne:) pusle med litt gaver. Jeg har handlet ganske mye mat i dag også, fordelt det på noen dager men dette bør ha vært siste innspurt:)
Fant til og med gave til julaftenvaktene:angelic:
 
Back
Topp