Jubeltråd

Juble, juble! Hipp hurra [emoji119] [emoji4][emoji813]️
 
Jubler for positiv test. Jubler og jubler. Ringte mannen og var drit sint for jeg hadde positiv test. Skal sies at dette er mitt 10.svangerskap og jeg har bare klart det første. Mister alltid i ma. Men må vel juble litt for det om [emoji57]
 
Jubler for positiv test. Jubler og jubler. Ringte mannen og var drit sint for jeg hadde positiv test. Skal sies at dette er mitt 10.svangerskap og jeg har bare klart det første. Mister alltid i ma. Men må vel juble litt for det om [emoji57]

Krysser fingrene for at du slipper å gå igjennom det enda engang!
 
Jubler for følelsen av aldri å bli mett, småkvalme og oppblåsthet:joyful::p
 
Jubler over ny uke på cb digital til tross for blødninger siden mandag, kvir meg og skal få svar på første hcg prøve fra tirsdag seinere idag- det var ikkje komt no når eg Tok ny blodprøve, så da tok eg likeså ein cb og den visa 2-3..:) klamrer meg til håpet:)
 

Vedlegg

  • Resized_20180426_100234_7089.jpeg
    Resized_20180426_100234_7089.jpeg
    60,5 KB · Visninger: 64
Jubler for nok en dag :)
Vært til legen i dag, ble kun prating. Ingen HCG prøve eller noe slikt - for den ville ikke gi noe svar om hva som kunne skje om en uke.
Jaggu glad jeg har bestilt time til privat ul om 1måned, nedtelling startet :gen014
 
Jubler for uke 6, 5+0! Synes tiden går så ufattelig sakte, så det er fint å se en ny uke i appen [emoji3] Fortsatt veldig grei form, men kjenner at graden av uggen begynner å ta seg opp [emoji85]
 
Back
Topp