Jubeltråd :)

Jubler for å ha fått ringt til jordmor og får time der i uke 15-16. Jubler for masse aktivitet fra lille i går kveld og for en god natts søvn. Nå fremover skal jeg også juble for hver dag jeg får lov til å være her. Klarer ikke helt å riste av meg panikken og angsten.
 
Jubler for under 2 uker til OUL :) Og at snille mannen kom hjem med ostebrix til meg uten at jeg måtte spørre ❤️
 
Syns jeg de siste dagene har kjent liv, og at jeg faktisk kan klare å skille de. Det er veldig svakt, men kanskje litt sterkere i dag enn i går:Heartred:Heartred
 
Da jeg våknet etter nattevakt kom samboer inn til meg og sa at han bare måtte fortelle meg noe rørende. Gutten min på 8 hadde sykla til butikken og kjøpt et asfaltblad (rusavhengige som selger de) for 100kr av sine egne penger ❤ i tillegg til en pakke koteletter til samboeren, fordi han vet han er så glad i kjøtt :D han er så søt!! Og jeg er stolt ❤ Elsker å være guttemamma og føler meg så heldig som får to til.
 
Last edited:
15+0:Heartred
 
Jubler for helt tydelige bevegelser i magen nå og at jeg nå ser at magen vokser. Rar følelse i magen, innser at jeg faktisk har kjent litt en stund uten å klare å tolke det helt. Men ingen tvil nå :Heartpink
 
Back
Topp