Jubeltråden

Jubler for at vi har hatt et par fine dager nå, hvor lille ikke har hatt så sabla vondt magen[emoji173]️ Fått en ny baby vi etter vi begynte å gi henne minifom. Hun er prematur og har et digert (!!) navlebrokk, som gjør det hardere for henne å få ut luft osv. Men de siste dagen har vi hatt en blid unge, mye mer kontakt/blikkontakt, smil og pludring[emoji4] Ikke ikke minst søvn på natta[emoji28][emoji7]
 
Burde ikke jublet høyt.. Nå har han spist ørti ganger på natta i det siste[emoji849]
Håper det går seg til snart :)
Her sover han gjerne 5-6 timer på første økt, så kan det hodt være mat en gang i timen etter det
 
Håper det går seg til snart :)
Her sover han gjerne 5-6 timer på første økt, så kan det hodt være mat en gang i timen etter det

Ja, her har det også vært sånn. Men i går våknet han etter 2.5 timer første gangen. [emoji849] Krever pupp og vettu. [emoji57]
 
Ja, her har det også vært sånn. Men i går våknet han etter 2.5 timer første gangen. [emoji849] Krever pupp og vettu. [emoji57]
Pupp er viktig :D
Prøvde meg med flaske her i går, men da ble han bare sinna. Så måtte frem med puppen gitt [emoji14]
 
Pupp er viktig :D
Prøvde meg med flaske her i går, men da ble han bare sinna. Så måtte frem med puppen gitt [emoji14]

Hehe- sånn var min eldste. Tok aldri flaske. [emoji85] Vi har ikke prøvd enda med mini, men må vel snart. Om en mnd skal søstersen være barnevakt mens vi skal på konsert. [emoji28]
 
Hehe- sånn var min eldste. Tok aldri flaske. [emoji85] Vi har ikke prøvd enda med mini, men må vel snart. Om en mnd skal søstersen være barnevakt mens vi skal på konsert. [emoji28]
Han har tatt den et par ganger, men er vel noe med at puppen er rett ved siden av og sikkert [emoji14] haha

Med eldste prøvde jeg aldri, og eneste grunnen nå er vel pga henne. Så pappaen kunne mate mens jeg legger, men problemet ble vel da at hun SKAL være med å mate lillebror [emoji14] eneste han helst ikke skal bli med på er når hun skal legge seg, ellers skal hun hjelpe til med alt :D
 
Masse å juble for nå.
Nr 1 jubler for første natt der han sov gjennom hele natten [emoji122]
Nr2 jubler for ferdig gjennomført dåp
Nr3 jubler for å endelig komme ned til startsvekt med første mann. Det vil si at jeg har gått ned 10kg tilsammen fra minien kom ut (la på meg bare 5kg under svangerskapet).
Nr 4 jublet for at buksene mine passer og et bittelitt for store [emoji7]
 
Jubler for at ammingen endelig begynner å bli noenlunde smertefri! Slipper tåresprett nå, stort fremskritt! [emoji1]

Uff, såre bryst er vondt! Du har sjekket at det ikke er bakterier/sopp? Jeg fikk stafylokokker både med førstemann og nå. Sårene ville ikke gro før jeg fikk antibiotika. Var grusomt! Har også hatt sopp med førstemann.. bare sånn du er obs på det... Hvis det tar veldig lang tid å bli bra, kan det være noe mer som gjør det. Jeg ble raskt fin igjen etter behandling!
 
Masse å juble for nå.
Nr 1 jubler for første natt der han sov gjennom hele natten [emoji122]
Nr2 jubler for ferdig gjennomført dåp
Nr3 jubler for å endelig komme ned til startsvekt med første mann. Det vil si at jeg har gått ned 10kg tilsammen fra minien kom ut (la på meg bare 5kg under svangerskapet).
Nr 4 jublet for at buksene mine passer og et bittelitt for store [emoji7]

Vi har også hatt dåp! Da hun var 7 uker. Godt med alt som er gjort![emoji38] var veldig koselig! Har gått ned 10 kg jeg også, det føles fantastisk! Har fortsatt en del til jeg vil ha av, men tar det sakte, men sikkert! Er så utrolig sulten pga ammingen og spiser hele tiden føler jeg! Men kroppen trenger det tydeligvis, for jeg har ikke gått opp i vekt hittil. Slanking får jeg ta senere[emoji38]
 
Uff, såre bryst er vondt! Du har sjekket at det ikke er bakterier/sopp? Jeg fikk stafylokokker både med førstemann og nå. Sårene ville ikke gro før jeg fikk antibiotika. Var grusomt! Har også hatt sopp med førstemann.. bare sånn du er obs på det... Hvis det tar veldig lang tid å bli bra, kan det være noe mer som gjør det. Jeg ble raskt fin igjen etter behandling!
Går på behandling for sopp, gjort det en ukes tid nå [emoji4] virker som at det fungerer, så krysser fingrene for at det blir helt bra snart! Får melkeblemmer relativt ofte og er en del sår også, så mange ting som gjør vondt [emoji28] men tror alt blir bedre når vi kutter helt ut å bruke skjold, har bare ikke klart det nå som det er så vondt pga sopp [emoji85]
 
Back
Topp