Jubeltråden

Jubler for jeg er ferdig med 2 arbeidsdager i uken jeg, 3 igjen [emoji1]
 
Jubler for at jeg blir vekt med frokost på senga i dag og at jeg har siste arbeidsdag før det er helg[emoji173]️[emoji173]️
 
Jubler for at tr er borte og pp3 kan starte for fullt [emoji1] og jublet for at jeg endelig er med frisøren [emoji1][emoji1]
 
Jubler for at all snøen som kom i natt og i dag har forsvunnet igjen og ikke lagt seg for å bli:D
 
Jubler over at jeg og mannen har en bra periode i forholdet. Det er ikke tatt for gitt etter 2 års prøving og mange problemer utenom prøvingen i tillegg.

Også jubler jeg for at det mest sannsynlig bare er 4-5 dager til eggløsning :) Det tar jeg heller ikke for gitt.
 
Jeg gleder meg over at det er langhelg :)
 
Jubler for at jeg idag er på 13 dpo og bare så vidt har begynt å spotte. Pp7 er over, men fra å ha startet med en lf på 9 dager i pp1 så jubler jeg høyt for en lf som ikke har merkelapp "defekt" eller "problematisk" :D
Den gikk fra 9 dager, 11,10, 10, 2 (etter exu), 12 og nå 13 [emoji322]
 
Jubler fordi jeg mest sannsynlig har mer fast jobb, jeg har en fantastisk mann i livet mitt og at jeg kan kose meg med en øl og en liten slump jäger på kvelden siden tr er på besøk [emoji16]
 
Back
Topp