Jubeltråden

I dag jubler jeg HØYT over EL-slim! [emoji16] det har jeg ikke hatt på år og dag (usikker på om jeg i det hele tatt har hatt EL annet enn forige pp også) så nå håper jeg på positiv el-test de nærmeste dagene [emoji4]
 
Jubler over at jeg skal på spa hotell neste uke :) gleder meg :)
 
Jubler for jeg har "påskeferie" nå helt til onsdagen [emoji1][emoji1]
 
Jubler for at jeg nå har fire dager med fri etter noen mnd med intens jobbing! :D:D
 
Ja jeg og:joyful: Jeg er veldig spent på din og med alle de symtomene du har :woot:

Bukett! Symptomer og symptomer, fru Blom. :p Ikke noe mer enn ellers, vel? Vi har jo begge hatt det litt sånn, minner om G-symptomer, men den gang ei. ;)

Hva med deg, har du noen symptomer utenom det "vanlige"?
 
Jeg er glad for at det kan virke som syklusen min er nogenlunde i rute igjen etter SA i november[emoji1] 8 dpo i dag[emoji4] Bare helgen kan komme nå og at tr holder seg unna[emoji120][emoji120]

Ingenting er bedre enn at kroppen kommer seg igjen etter en abort. Håper du får positivt GT i helga og at den ekle TR kan holde seg laaangt unna! For du er også med på testedaten i helga? :)
 
Ingenting er bedre enn at kroppen kommer seg igjen etter en abort. Håper du får positivt GT i helga og at den ekle TR kan holde seg laaangt unna! For du er også med på testedaten i helga? :)

Ooom jeg er! Har hatt lyst til å teste opptil flere ganger allerede. Men har faktisk klart å holde igjen testetrangen[emoji85] *klappe seg selv på skulderen*
Gleeeder meg sånn til i morgen at det kribler i kroppen. Ikke bare fordi jeg endelig skal teste, men for alle de andre også. Er så spennende[emoji1]
 
Ooom jeg er! Har hatt lyst til å teste opptil flere ganger allerede. Men har faktisk klart å holde igjen testetrangen[emoji85] *klappe seg selv på skulderen*
Gleeeder meg sånn til i morgen at det kribler i kroppen. Ikke bare fordi jeg endelig skal teste, men for alle de andre også. Er så spennende[emoji1]

Jeg og´gleder meg til alle skal teste! :D Så nå at vi er oppsatt for testing på søndag du og jeg. ;)
 
Jubler for at jeg har påskeferie !!!!! Den skal NYTES
 
Når ting er som de er og testene fortsatt holder seg hvite og kjedelige jubler jeg for at jeg kan unne meg god vin og nydelige oster i Oslo de neste dagene. Vi skal blant annet på en fransk restaurant og der har de visst "plate de fromage" (vet ikke åssen det skrives) dvs stort osteutvalg. Nam!
 
Jubler for privat visning i morra, ei uke før ordinær visning :) blir det ikke noe napp, så har vi iallefall et vanvittig reint og ryddig hus i påskeferien :D
 
Jeg jubler over svar fra gynekolog som sa at jeg har eggløsning som jeg skal!
Det er påskeferie og kjærsten begynner endelig å bli litt mer engasjert og ivrig i prøvingen!
Vi satser på januar 2018:joyful:
 
Jeg jubler over svar fra gynekolog som sa at jeg har eggløsning som jeg skal!
Det er påskeferie og kjærsten begynner endelig å bli litt mer engasjert og ivrig i prøvingen!
Vi satser på januar 2018:joyful:

Spørs om vi klarer januar, men iallefall 2018 :)
 
Back
Topp