Jubeltråden *mars18*

Jubler for gode sjefer som gleder seg så mye på mine veiene [emoji173] jeg er på en måte glad for exuen i februar som gjorde at de fikk vite om prøvingen. Så nå var det utelukkende glede å spore hos de og det gjør saken så mye enklere ift tilrettelegging :)
 
Jubler for 5 uker idag [emoji2]
Jubler også fordi jeg fikk en sterk strek på stripstest! Vet at det ikke er noe verktøy å stole på, men de første var ganske svake, og de de ble ikke sterkere etter noen dager. Bestemte meg for å legge de bort, og tok en ny først idag, og den var mye sterkere [emoji3] har jo sett alle de bildene der testene ligger lina opp og steken blir sterkere og sterkere, og ville så gjerne ha den bekreftelsen.
 
Jubler for 5+2 og over den kjemiske grensa + en ny test i går som hadde økt fra 2-3 til 3+ på 3 dager [emoji7] men er livredd hele tiden for å miste. Har ikke mye symptomer annet enn litt murringer i blandt. Men med såppas sterke tester, så krysser jeg alt jeg har for at den skal sitte[emoji4]
 
Jubler for 5+2 og over den kjemiske grensa + en ny test i går som hadde økt fra 2-3 til 3+ på 3 dager [emoji7] men er livredd hele tiden for å miste. Har ikke mye symptomer annet enn litt murringer i blandt. Men med såppas sterke tester, så krysser jeg alt jeg har for at den skal sitte[emoji4]

Er det sånn at det regnes som kjemisk før 5+2? Har sett flere skriver om den grensa. Er det fordi det er ca da hjertet begynner å slå?
 
Jubler over 7+1 i dag [emoji173]️ fortsatt kjempe nervøs for SA siden fikk de siste ... så første milepæl er ultralyd 15 august og håper vi da får se en sterk liten krabat [emoji56]
 
Er det sånn at det regnes som kjemisk før 5+2? Har sett flere skriver om den grensa. Er det fordi det er ca da hjertet begynner å slå?
En kjemisk graviditet er når egget sneier borti akkurat nok til at man begynner produsere hcg, men også SA frem til 5 fullgåtte uker ift en eller annen definisjon.
For oss som har hatt mange kjemiske så er det på en måte godt å komme forbi den grensa ihvertfall. Heller ikke alle som tar kjemiske med i beregningen ift når man har rett på utredning og oppfølging etc.

Vet ikke om det har noen direkte sammenheng med at hjertet begynner å slå 20-22 dager etter befruktning.
 
Jubler for ferie! :D Og for att det er meldt fint vær de nærmeste dagene så vi bare kan være ute i hage og kose oss :joyful:
 
Jubler for deilig sommervær i dag! Herlig! Nyter hver dag det er sol og nogenlunde vindstille!
 
4+3: Jubler for at jeg bare spottet bittelitt lysebrunt, som forsvant i går morges, og jubler for at jeg enda kjenner ømme bryster, og hyppige dobesøk, og trøtthhet, ja også stikkinger [emoji177]
 
Back
Topp