Jubeltråd :)

Så gøy med mange ultralyder:)
Ja. De første 4-5 var gøy. Nå må jeg ærlig innrømme at jeg er litt lei. Men er jo fantastisk at vi har ett helsevesen som er så pass på. At de ikke slipper kontrollen om de ikke er helt sikker på målene sine, eller om de har mistanker at de tar det på alvor. At man i ett risiko svangerskap får så pass god oppfølging er helt fantastisk. Tror ikke det har gått mer enn 14 dager mellom hver kontroll :)
 
Isbitmaskin er så genialt!
 
Mannen kom hjem med 10 røde roser til meg på bryllupsdagen [emoji7]
Jeg serverte han en av favoritt middagene han vet og hjemmelaget gulrotkake til dessert.
Og rydda stue og kjøkken. Bekkenet er ikke enig i innsatsen, men jeg er stolt over å ha ei ryddig stue og noen Lunde OK kjøkken :)
 
Ett års bryllupsdag i dag:Heartred Har ikke tid til feiring i dag, (en kompis av mannen trenger flyttehjelp,) men har bestilt bord på restaurant neste fredag:)
 
Kanskje du joiner meg og får venstrehendte barn da [emoji6]
Med førstemann var jeg med på noe forskningsprosjekt som innebar mange ultralyder. Han ble høyrehendt. Nr 2 var på ultralyd uke 12 og uke 19. Han er venstrehendt.
 
Her forventa vi at mini skulle bli venstrehendt, siden pappaen er det :) Så tegn fra ca 6mnd, og han er rent venstrehendt nå :)
 
Back
Topp