Jubeltråd :)

Kun to nattevakter nå før 2 uker ferie [emoji173]️[emoji7]
 
Har så mye garn og stoff (og skal på bytur i helga å kjøpe litt stoffer da [emoji56]) Så om jeg kommer hjem med mer garn får mannen hetta [emoji23][emoji54] har ei svigermor som også strikker, men hun vet ingenting enda [emoji14]

Haha, det syns jeg høres helt innafor ut! Jeg har et 2 meter høyt skap viet til garn her hjemme [emoji23] I tillegg til at jeg har fylt opp tv-benken og ymse bokser rundt omkring [emoji56] Men mannen får bare finne seg i det [emoji51] Nei, familien min vet det heller ikke, og det er litt tid før de får vite det [emoji4]
 
Haha, det syns jeg høres helt innafor ut! Jeg har et 2 meter høyt skap viet til garn her hjemme [emoji23] I tillegg til at jeg har fylt opp tv-benken og ymse bokser rundt omkring [emoji56] Men mannen får bare finne seg i det [emoji51] Nei, familien min vet det heller ikke, og det er litt tid før de får vite det [emoji4]
Har gjemt stoff under trappa [emoji23] men har så mye nå at han ikke ser forskjell på 1 eller 10 meter til [emoji23][emoji23]
 
Jubler for en dag uten ekstrem kvalme :D Fikk til og med handlet litt julegaver ;)
 
Jubler for at Norge skal spille håndballfinale på søndag [emoji2]
 
Jubler for at kvalmen foreløpig har endret seg fra heldags til morgenkvalme (pluss litt på kvelden/natten) :D
 
Nå er det luksus å spy maks 2-3 ganger daglig :p
 
Jubler fordi jeg er halvveis i den siste helga alene med barna i år [emoji23][emoji85] skal bli godt å få hjem sambo til jul, så jeg får pleie kvalmen på sofaen [emoji173]️
 
Jubler for at lillemor sov fra kl. 19.20-06.00 i natt til i dag. Hun våknet KUN to ganger gjennom hele natten[emoji173]️[emoji173]️ Måtte nettene fortsette slik[emoji173]️
 
64193ad153b1cf17202e40ad64cfc4c1.jpg

Blir litt mer lettet når dette er resultatet dagen før forventet mens [emoji7]
Bare 3 dager etter forrige test naturligvis viste 1-2 uker. Krysser fingrene for videre fin stigning [emoji173]️
 
Back
Topp