Jubeltråd

Da var vogna handla [emoji7][emoji7][emoji7][emoji322][emoji322]
Å gurimalla for en god service på barnas hus i stavanger i forhold til haugesund [emoji33][emoji33][emoji33]
Å må jo bare få sagt at jeg er glad for at barnas hus har prisgaranti for jeg sparte noen tusenlapper på det i dag, takket være jollyroom som har så gode tilbuder [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Da var vogna handla [emoji7][emoji7][emoji7][emoji322][emoji322]
Å gurimalla for en god service på barnas hus i stavanger i forhold til haugesund [emoji33][emoji33][emoji33]
Å må jo bare få sagt at jeg er glad for at barnas hus har prisgaranti for jeg sparte noen tusenlapper på det i dag, takket være jollyroom som har så gode tilbuder [emoji7][emoji7][emoji7]
Hvilken Barnas Hus var du på i Stavanger? Jeg og kona tenker å kjøpe en barnevogn hos Barnas Hus på Kilden (Hillevåg) fordi vi var der og spurte litt rundt for noen uker siden, og fikk eksepsjonelt god service, så vi velger å legge igjen penger der når vi nå skal gå til innkjøp av vogn.
 
Hvilken Barnas Hus var du på i Stavanger? Jeg og kona tenker å kjøpe en barnevogn hos Barnas Hus på Kilden (Hillevåg) fordi vi var der og spurte litt rundt for noen uker siden, og fikk eksepsjonelt god service, så vi velger å legge igjen penger der når vi nå skal gå til innkjøp av vogn.

Jeg var også inne på kilden på barnas hus der å handlet [emoji1360]
Men sjekk opp vogna dere vil ha mot jollyroom.no for det kan fort bli mye penger å spare på den pga prisgarantien. Jeg sparte ca 4000 på det
 
Jeg var også inne på kilden på barnas hus der å handlet [emoji1360]
Men sjekk opp vogna dere vil ha mot jollyroom.no for det kan fort bli mye penger å spare på den pga prisgarantien. Jeg sparte ca 4000 på det
Takk for tipset, skal gjøre det! (Vet ikke om jollyroom selger Emmaljunga, som vi tenker å kjøpe...)
Kan også skrive under på at BH-Kilden har veldig god service!! :D
 
Takk for tipset, skal gjøre det! (Vet ikke om jollyroom selger Emmaljunga, som vi tenker å kjøpe...)
Kan også skrive under på at BH-Kilden har veldig god service!! :D

Da bruker du prisjakt [emoji6] så finner du alle som selger den dere har tenkt på. Er uansett verdt et forsøk [emoji4]

Jeg er helt sjokkert over den store forskjellen mellom haugesund BH og kilden sin BH. I haugesund var det ikke et smil å få noen av de 4 gangene jeg var innom, ble aldri tilbudt hjelp, ble aldri enset i det hele tatt, mens kilden var helt motsatt
 
Jubler over å endelig ha fått somla meg til å bestille pc [emoji4]
 
Back
Topp