Jubeltråd

Så glad for at fotballVM har startet, hjelper sånn på denne siste ventetiden [emoji7]
Må sei meg einig der altså! Godt samboer er sportsinteressert, så eg fått den interessen og! Før vi vart i lag var dette lite interessant - men tre kamper for dagen og strikketøy håper eg det går fort!
 
Hurra! 37+2 og hodet er festet :) Fikk inntrykk av at dette ikke var vanlig før rett før fødsel hos flergangsfødende. Noen som vet? Jeg har ingen tegn på fødsel, så tror (og håper) det drøyer noen uker til!
 
Jeg har ikke termin før 31/7 men hodet var festet nå når jeg var på kontroll i forrige uke. Er andregangsfødende:rolleyes:
Så fint, deilig å vite at de ikke vil snu seg til sete igjen :) Satser på hun her venter med fødsel til nærmere termin, vi sliter med å finne barnevakt til storebror de neste ukene pga alle er på ferie, så passer best om hun kommer nærmere termin [emoji4]
 
Jubler for permisjon, nydelig vær og at mannen og jeg skal på en aldri så liten ferie til uken [emoji7][emoji173]️
 
En fordel med å være sent ute med å kjøpe utstyr - Stokke Tripp Trapp har nettopp lansert 2 nye farger og jeg syns den ene var såå fin! Lilla med "gjennomskinn" av treverket under [emoji4] gleder meg til å montere den!
6553d470f3ec349670fa973fd76093bd.jpg
 
Bestemor og bestefar tok med seg hun på 20mnd til hytta i helga....alenetid med mannen hele helga, hjelpes det skal nytes :hilarious: blir vell siste gang på en goood stund :rolleyes:
 
Back
Topp