Jubeltråd! :)

Jubler over 2 dager til termin. På sjekk i dag. Kynnere og nedpress de siste kveldene har hvertfall gjort litt. 1cm åpning og kort livmorhals eller hva det heter. Jordmor tøyde litt og dyttet på hodet til baby :)
Settes igang til tirsdag om han ikke kommer selv før den tid! Noe jeg håper, og sykehuset trodde kanskje det kunne skje :) *tommelopp*
 
Jubler for at redebyggingsbehovet endelig har kommet!
Kanskje greier jeg å gjøre leiligheten klar for et ekstra familiemedlem før nurket kommer ;)
Inntil forrige uke var ingenting klart, ikke en gang vogna var i hus :p Men nå er den på plass - og vasket! Så nå mangler bare generell rydding og vasking og vasking av bittesmå klær ;)
 
40 uker :D Snart er det over!
 
Må juble for en natt med masse søvn! :) Sov fra ca 12 til 12 avbrutt av amming kl 4 og 8. Herlig :D
 
Wow, det var god og lang søvn:) mer enn min sover, han er nesten 12 uker:)
Det var nok flaks ;) Han er bare 3 uker. Har ikke skjedd før og kommer sikkert ikke til å skje igjen. Men det var fantastisk å få sove ut :)
 
Jubler for bæsjebleier i dag etter osteopat. Slitsom uke med mye pressens, grining og promping. Kun bæsjet en bleie på 1 uke. Hun hadde flere låsninger.
 
Back
Topp