jubeltråd ❤

Jubler for sterk og stabil hjertelyd på det som legen kalte skikkelig dårlig doppler [emoji23] 12+4
 
Jubler for helg!!!! For nå er jeg sliten etter sykdom på jobben og dobbelt stress oppå det. Helgen skal nyyyyytes
 
Jubler for 12 uker i dag [emoji1][emoji1][emoji1][emoji322][emoji323][emoji322]
 
Jubler for 14 uker i dag og nå er jeg hundre prosent sikker på at det er lillegull jeg kjenner som sparket den siste uken, så herlig følelse å vokne opp til [emoji7] [emoji7]
 
Jubler for tolv uker, å ha fortalt hele familien samt at penicillinkuren er over slik at jeg forhåpentligvis ikke blir å kaste opp mer (ikke kastet opp tidligere, men hele den siste uken mens jeg var på kur).
 
I dag er jeg like langt på vei som da vi fant ut at babyen var dø sist. Så jeg fant fram dopplern og fant verdens herligste lyd med en gang! [emoji173] så betryggende! Nå håper jeg bare alt ser bra ut på tul på torsdag.
 
Dette har absolutt ingenting med baby å gjøre, men håper det går greit at jeg jubler her likevel? [emoji16] I fjor sommer kjøpte vi hus, og jeg fikk plantet min høyt etterlengtede og elskede rosebusk. Jeg eier ikke grønne fingre i det hele tatt, Så i hele vinter har jeg gått spent og lurt på om den ville blomstre for meg i år. I dag oppdaget jeg en masse flotte knopper på den , så den kommer som bare juling!!![emoji16][emoji16][emoji16][emoji16] Frøken hormonell her holdt jo på å felle noen gledesdreper til og med :D
 
Dette har absolutt ingenting med baby å gjøre, men håper det går greit at jeg jubler her likevel? [emoji16] I fjor sommer kjøpte vi hus, og jeg fikk plantet min høyt etterlengtede og elskede rosebusk. Jeg eier ikke grønne fingre i det hele tatt, Så i hele vinter har jeg gått spent og lurt på om den ville blomstre for meg i år. I dag oppdaget jeg en masse flotte knopper på den , så den kommer som bare juling!!![emoji16][emoji16][emoji16][emoji16] Frøken hormonell her holdt jo på å felle noen gledesdreper til og med :D
Skjønner deg godt!
Jeg fikk rosebusk i innflyttingsgave av mamma og pappa da jeg kjøpte mitt første egne hus med hage, og synes faktisk det var skikkelig kjipt å flytte fra den nå i høst. Den lille knerten har jo blomstret som bare det de siste 3 årene :) Får vel investere i en ny til våren, for herfra flytter jeg ikke frivillig!
 
Skjønner deg godt!
Jeg fikk rosebusk i innflyttingsgave av mamma og pappa da jeg kjøpte mitt første egne hus med hage, og synes faktisk det var skikkelig kjipt å flytte fra den nå i høst. Den lille knerten har jo blomstret som bare det de siste 3 årene :) Får vel investere i en ny til våren, for herfra flytter jeg ikke frivillig!
Åå, så trist å flytte fra den :/ Tror busken betyr så mye da den ble "etablert " santidig som oss, og at den er et symbol på at vi blomstrer sammen, hehe! Innmari dype tanker her nå kjenner jeg, men [emoji28]
 
Jubler for at jeg fant hjertelyden i dag!:Heartred Har ikke lykkes med det siden første gang jeg prøvde angelsounden, og heller ikke legen fant det forrige uke. Komisk nok virka det nesten som om lillesnupps ga beskjed om at "her er jeg", for jeg kjente et lite dytt på venstre side og da jeg flytta angelsounden dit slo lyden klart og tydelig inn i øreklokkene:love7
 
Jubler for at jeg er 12+0 idag [emoji16][emoji173] nå gjenstår det bare å se om alt er som det skal på ul på torsdag! Da skal jeg juble enda høyere! [emoji16]
 
Back
Topp