jubeltråd ❤

God ferie til alle som har startet den :D Jeg har helgen igjen før 2 uker ferie.
 
Opp i all sytingen min (som går mest utover mannen) har jeg lyst til å juble litt og. På strekket fra Asker til Skøyen ble jeg tilbudt å sitte av hele tre forskjellige idet jeg kom på :O
Herlig motsetning til de andre togturene min [emoji14]
 
Opp i all sytingen min (som går mest utover mannen) har jeg lyst til å juble litt og. På strekket fra Asker til Skøyen ble jeg tilbudt å sitte av hele tre forskjellige idet jeg kom på :O
Herlig motsetning til de andre togturene min [emoji14]
Det er håp for mennesket ;)
 
Grattis! Hvilken bil ble det?
En Toyota avensis. :) alltid toyota :D 2010 modell, bare gått 68 000 km. Så i kveld skal det surfes på wish for å finne rosa rattrekk og andre søte ting (mannen gleder seg viiirkelig) :D hoho.. e lenge siden jeg har kjøpt bil. Den forrige var 18 år gammel, som jeg fikk av foreldrene mine - så nå har jeg litt lyst til å gjøre litt ut av det ;p
 
Fikk sovet lenge i dag [emoji4] dvs våkna flere ganger i natt men klarte å sovne igjen [emoji106] så nå blir det "ferske" rundstykker (fra fryseren, tint i mikro) til frokost [emoji4]
 
Jubler over at blodtrykksmedisinen ser ut til å fungere og at bivirkningene slipper taket :) :) :)
 
Jubler for et stykke sjokoladekake :p
Hadde 7 års feiring for jentungen på fredag... fikk smakt meg et stykke nå. Left-overs er knall :p
 
Så bra [emoji1] ingen ting er bedre [emoji4] du må kose deg.

Takk! Det var nesten litt rart å komme hjem! Nå er vi tilbake for sjekk og håper jeg får perm igjen til å sove hjemme i natt.. ;)
 
Jubler over en gjeng fine venninner og familie! :) Babyshower i dag, som jeg hadde avslørt, men pga alene hjemme med 4-åringen som var forkjøla og mammadalt så måtte jeg avlyse lunsjen. Da "avslørte" de det og endte opp med å hive seg rundt og komme hit :D
 
Back
Topp