jubeltråd ❤

Siden jeg er ganske overvektig og har en god del mage fra tidligere, jubler jeg over at jeg i dag skikkelig kunne se gravidmagen da jeg lå i sengen. Delen under navelen hadde skikkelig hevet, og det var så gøy!! :)
 
Er i lykkerus over at jeg skal få et lita tullemor denne gangen :love017
Drømmen min var å kunne ha ei lita ei å kjøpe kjoler og dulle med. Har en tøffing av gutt i fra før av som er så pappadalt, garasje og biler står høyest på lista der :laughing002
 
Jubler over at mannen endelig fikk kjenne et spark fra vesla i magen i dag (21+0)! :happy093
Til tross for fremre morkake begynner det å bli ganske så actionfylt inni magen til tider. Det aner meg at jeg ruger på en skikkelig sparkebaby. Kan tenke meg at det kan bli litt interessant når hun begynner å bli større og sterkere:wacky: Men simpelthen elsker at hun gir meg daglige bekreftelser på at hun har det helt topp der inne!:Heartpink
 
Jubler for at jeg kjenner mer og mer liv for hver dag. ( har morkaken på fremre vegg) :) Også er jeg halv veis idag. [emoji256] Screenshot_20170531-193824.png Måtte de neste 20 ukene gå like fort. [emoji4]
 
Jeg jubler over at jeg har fått litt energi igjen sånn at jeg er i gang med å trene igjen!!
 
Jubler over at lillegutt i magen fortsatt er frisk og fin [emoji1] så håper dette kan holde helt ut [emoji4]
 
Back
Topp