jubeltråd ❤

Fikk igjen på skatten :D
Jippi! Det er så deilig :D
Jeg har ikke fått sjekket enda siden bankid på mobil ikke ville fungere da jeg skulle sjekke. Vanligvis pleier jeg å ha lagt inn tall i sånne kalkulatorer på forhånd så jeg har oversikt, men i år har jeg bare sovet :p
 
Jeg har så mye å juble for! Jeg bobler om dagen :D :D I morgen har jeg eksamen (så jeg jubler for å straks være ferdig :p Bare jeg står så... ;) ), til fredagen skal jeg prøve brudekjole, da vi gifter oss i august neste år, jeg har begynt å kjenne bevegelser hver dag <3 Og ikke minst, så jubler jeg denne gangen for at eldstemor har kommet så vanvittig ut av skallet sitt!!! Ei veldig sjenert frøken, men som virleig har brutt mange barrierer de siste tre ukene! Hlt rått! :D Så jeg går og er superlykkelig, superfornøyd, superstolt og med en masse gledesrus over familieforøkelse, bryllup, barna vi har fra før som bare er de beste i heeeele verden (naturligvis :knegg: ) :D :D :D
 
Jubler over at tulla i magen gir mer og mer dult fra se for hver dag som går!:love7 Og så jubler jeg over dagens bruktkupp! En stor pose pent brukte mammaklær, hele 17 plagg faktisk, til 150 kr :) Så nå har jeg mye fint å velge mellom i månedene som kommer uten at det har måttet koste skjorta! Me likey! :happy119
 
Bestilt sykkel i dag [emoji4] har måttet snu styret på den eg har for at magen ikke skal komme i veien, men det virker nok ikkje så mye lengre, så nå blir det ordentlig damesykkel etterhvert [emoji4] så kan eg fortsette å være sprek [emoji123][emoji23]

(Veldig fornøyd med å ha sykla til og fra byen i dag også, nydelig i finværet [emoji295]️)
 
Jubler for at jeg i går hadde første dag siden 24 mars hvor jeg _ikke_ kastet opp om morgenen!!!

Ok, så i dag igjen kastet jeg opp, men det var en dag med glede :)
 
Var så koseligt att maen fikk kjenne spark her om kvelden[emoji4] han flytta handa etter noen spark for han var redd det blei for tungt for junior [emoji4]
 
Back
Topp