Journalskriving på SUS

ORIGINAL: Lady84

Jeg har også truffet på ei kjempe sur jordmor der[:'(]
Første gangen jeg var bekymret for noe så traff jeg på ho...,begynte å lete etter andre sykehus å føde på jeg[8D]
Men har vært der nå på ett par kontroller og bare truffet på koselige damer..,så får satse på at flertallet er koselige[:)]

 
Off ja...  Ja får håba d .. ihvertfall at de koselige e på vakt når me ska føda.. sså kan de sure ver t någen andre ellernåge hehe :D
 
Har me rett t å senna ud jordmor å be om ei ny viss me isje e førnøyd??? (Hvis det er andre ledige da) Kjenner ei som fødte på SUS og hu sa med en gang hun kom inn navne på en jordmor hun ikke ville ha, for hun hadde dårlig erfaring med henne. Hun fikk da en annen, men jeg er usikker på om hun andre var på vakt da! Må vi ta til takke med hvem/hva som helst??? Jeg kommer til å klikke dersom jeg ligger der å skal føde og en dritt kjerring kommer inn....[:@] Sa til sambo at jeg kommer til å sende henne ut igjen da for orker ikke ha en kjerring som gjør meg irritert når jeg stå midt oppi, såm det ender vel kanskje med at sambo må ta i mot denne babyen...hehe[8D]
 
OPS ble vist litt langt dette.....[8D]
 
ORIGINAL: ronja 81

Har me rett t å senna ud jordmor å be om ei ny viss me isje e førnøyd??? (Hvis det er andre ledige da) Kjenner ei som fødte på SUS og hu sa med en gang hun kom inn navne på en jordmor hun ikke ville ha, for hun hadde dårlig erfaring med henne. Hun fikk da en annen, men jeg er usikker på om hun andre var på vakt da! Må vi ta til takke med hvem/hva som helst??? Jeg kommer til å klikke dersom jeg ligger der å skal føde og en dritt kjerring kommer inn....[:@] Sa til sambo at jeg kommer til å sende henne ut igjen da for orker ikke ha en kjerring som gjør meg irritert når jeg stå midt oppi, såm det ender vel kanskje med at sambo må ta i mot denne babyen...hehe[8D]

OPS ble vist litt langt dette.....[8D]


Du kan ivertfall d nere på føden[:)] Der får du ei ny om du ber om d ( sa de ivertfall på svangerskapskurset). Vet ikkje me fødelofte......
 
Hehe, det høres ut som jordmora som jeg hadde da jeg var på sykehuset pga. rier tidligere i uka. Verste jeg har vært med på, sambo gikk og sa i fra at vi ikke ville ha henne. Hun ville bare sende meg hjem, selv om legen hadde sagt jeg skulle føde og jeg hadde rir med to minutters mellomrom. Ikke sjekket hun blodtrykk eller urin. Ble heldigvis vaktskifte og da kom det ei ny som sjekket dette og fant ut at det var uvi som hadde startet fødselen.
 
Jeg skal heldigvis på fødeloftet hvis jeg klarer å holde inne til uke 37[:)]
 
Jeg og blei kjempeskuffa på journalskrivning på sus! men så tror eg jordmora oppdaget det, også forklarte hun meg at dette dessverre var kun 15 min satt av kun til dataplotting, til å skrive inn helesekortet i deres datasystem. Hun sa hun skulle ønske at hun hadde tid til å snakke med alle om alt alle hadde på hjertet, men det var det svangerskapskontroller var til for. Jeg forstod jo henne godt.. Det er vel en grunn til at det faktisk heter "journalskrivning".
 
Back
Topp