Journalskriving på SUS

Snoflak

Elsker forumet
Var på journalskriving idag.. makan til drittkjerring av ei jordmor.. hadde man snudd henne på hodet hadde hu smilt..... Hu var så møkka sur i trynet hele tia at jeg kjente jeg ble helt paff.. jeg prøvde å spøke å få igang en samtale lissm men hu var like alvorlig å sur i trynet uans hva jeg sa eller gjorde.. Hu satt bare der å spurte om adressene stemte osv.. og når hun hadde fylt inn pårørende og adresser osv.. Så fortalte jeg jo at jeg er så utrooolig lei av svangerskapet, da kom hu med " ja du må huske d kan være lenge igjen enda... " som om hu prøøøvde å skape dårlig stemning.. og så spurte hu om d var noe annet jeg lurte på eller ønsker jeg hadde.. og så var timen over.................................Følte ikke akkurat at jeg ble så forbanna klok på den timen, kom bare der og var tilskuer og så gikk jeg igjen... Om hu er på jobb når jeg føder skal hu IKKE være med på min fødsel , d skal jeg sørge for !!!
 
hahaha hjelpes, håper ikke jeg treffer hu da på torsdag[:D]  hva het hu da?
 
var på fødeloftet ikkesant?
 
Uffdå, ikkje kjekt å få sånn førsteinntrykk av føden då [&:] Hu va ok hu eg hadde, selv om hu va någe alvorlig hu og... hehe...
 
Eg var der igår og da var det en kjempekoselig jordmor som eg spøkte med................forklarte det var første gang eg var til journalskrivning.........har vært innlagt med de 2 andre..........
 
 
Men gud de er forskellige deroppe.
 
X fingrene for at du slipper ho flere ganger!!![:@]
 
off får nå ikkje hb eg får henna når me ska på innskriving[:@][&:] sallan for ei dama..hørtes jo ud som hu ikkje likte at folk sko få ongar å føda! hehe...
 
når skal dere som ikke har vært ivei da? skal på torsdag klokka ett vi[:D]
 
Jeg var og på jornalskriving i dag, men hun vi snakket med var koselig. Men det var noen der som skulle hatt seg et smilekurs. Sambo ble irritert bare av å se på de, det skulle ikke vært lov så lenge du jobber med mennesker[:@] Da burde de valgt et annet yrke[&:]
 
Snoflake var IKKE på fødeloftet [;)] men føden....
Men hun skal på sv kurs snart så da kan det hende at hun får en ny på fødeloftet om det frister mere der [;)]
 
linni, herlighet du har så lita tid igjen!!!!!! se på tickeren dah! så herlig!!!!
 
 
ok sånn det var ja.
 
Hu va kjempegreie hu eg hadde på innskrivingå på føden. Sko ønska eg fekk henna unnå fødselen.

Va ikkje så happy me hu eg snakte me på fødeloftet. Det va mer bam bam, thank you mam.... fort å gale..... va ikkje spes intr i å hørra på ke eg hadde å sei...

men d e ikkje kjekt å få eit så dårlig fyssteinntrykk på en så spesiell opplevelse å så ikkje har start heilt ennå.
Får håba selve fødselen blir ein mer positive opplevelse for deg å at du får ei knakkane kjekk jordmor[:)]
 
Ja eg va på føden på journalskrivning.. å d va sinnsykt irriterende å få ei slik ei.. for vettduhka.. eg e førstegangsfødende, å eg har ane iche ka eg går t , å då sunst eg d e forferdelig dårlig behandling, for om eg iche hadde hatt dokker jenter inne på forumene, kor eg har fått svar på alt eg lure på å lært av andres erfaringer ska eg lova dokk eg hadde vore PISSEREDD nå, å hu jordmora gjorde ikke akkurat ting bedre for å sei d sånn.. hu snakkde INGENTING om fødselen.. eg tok frem d arket om ønsker rundt fødselen.. men d gadd hu iche lese.. hu la d i journalen fordi eg spurte om hu kunne legge d der....
 
sjitkjerring da.....nei vettu hvis jeg får ei sjitkjerring skal jeg be om å få ei ny ei.... men ser ut som jeg går tom for alternativer da[:D] virka sure nesten alle jo[&:]
 
får supe masse lystgass da så jeg hvertfall har det morro om ikke noen andre skal ha det.[;)]
 
ORIGINAL: BabyMia

sjitkjerring da.....nei vettu hvis jeg får ei sjitkjerring skal jeg be om å få ei ny ei.... men ser ut som jeg går tom for alternativer da[:D] virka sure nesten alle jo[&:]

får supe masse lystgass da så jeg hvertfall har det morro om ikke noen andre skal ha det.[;)]


sko ikkje du på fødelofte?
 
joda, men dette er hvis jeg må ha noe da[;)] skal klare så mye som mulig uten![:D] så får vi se da, hvis jeg holder på i 20 timer så finner du meg på vanlige føden as[:)] grenser for hva man skal påføre seg selv!
 
ORIGINAL: BabyMia

joda, men dette er hvis jeg må ha noe da[;)] skal klare så mye som mulig uten![:D] så får vi se da, hvis jeg holder på i 20 timer så finner du meg på vanlige føden as[:)] grenser for hva man skal påføre seg selv!


enig me deg der sista[8D]
 
ORIGINAL: arika

ORIGINAL: BabyMia

joda, men dette er hvis jeg må ha noe da[;)] skal klare så mye som mulig uten![:D] så får vi se da, hvis jeg holder på i 20 timer så finner du meg på vanlige føden as[:)] grenser for hva man skal påføre seg selv!


enig me deg der sista[8D]

 
hehehehhehe
 
Jeg har også truffet på ei kjempe sur jordmor der[:'(]
Første gangen jeg var bekymret for noe så traff jeg på ho...,begynte å lete etter andre sykehus å føde på jeg[8D]
Men har vært der nå på ett par kontroller og bare truffet på koselige damer..,så får satse på at flertallet er koselige[:)]
 
Vel, hvis ikke er det mange som kommer til å bli byttet ut når jeg skal føde der[:D] Blir vel at jeg må føde uten[8D]
 
ORIGINAL: arika

Vel, hvis ikke er det mange som kommer til å bli byttet ut når jeg skal føde der[:D] Blir vel at jeg må føde uten[8D]

 
ahahahaha ja stemme.. plutselig e d kun sambo så står igjen der.. å må ta imod.. hahaha den e kjibe.. [:D]

Ja eg komme og t å bytta folk ud om de får meg t å føla meg utilpass..
 
Back
Topp