Jordmor

Jeg skal sikkert til jordmor i uke 14 ish. Hun er så grei hun som er Her, så går heller til henne enn til legen.
 
Du er jo i samme området som meg. Håper det var lett og få time hos jm her jeg.. vet du om jeg gå til en annen jordmor i området?
Jeg bor egentlig litt oppi dalen, og her har vi bare én jm som jobber, veit ikke hvordan det er i byen. Sist jeg var gravid var det bare tre jm som tok inn til timer, men det har nok forandra seg litt. Ville ringt og hørt litt, et spurt fastlegen om tips.
 
Jeg bor egentlig litt oppi dalen, og her har vi bare én jm som jobber, veit ikke hvordan det er i byen. Sist jeg var gravid var det bare tre jm som tok inn til timer, men det har nok forandra seg litt. Ville ringt og hørt litt, et spurt fastlegen om tips.
Fastlegen min er dum.. haha. Ringer ned på helsestasjonen og høre :)
 
Har time til legen 22.mai og jordmor 23.mai[emoji23]
 
Vet ikke når jeg skal til jordmor, legetime i uke 12 ca først.
 
Skal til jordmor på fredag :) er da 8+2(uke9) :)
Var hos legen sist uke, hun anbefalte meg å ringe å bestille time:) var ikke uvanlig med så tidlig, her hvertfall :)
 
Har bestemt og ikke gå til jordmor, men bare til lege :) men jeg har min første lege time den 14. Mai ❤
Hvorfor vil du ikke gå til jordmor? Husk at jordmødre har spesialkompetanse i nettopp det med graviditet, fødsel og barseltid. Det kan fort skje at du ikke får den informasjonen og de samtalene du burde få dersom du kun går til lege.
 
Veldig fornøyd etter timen hos jordmor! Utrolig flink og kunnskapsrik dame!:) hun kommer jeg til å gå til annenhver gang :) legen (min hvertfall) har nok kun basic kunnskap.

Ja nei jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk og ser frem Til samtalene hos henne:)!
 
Noen som vet om det er mulig å få jordmor i en annen kommune? Vil helst ikke gå til hun (den eneste) som er i min kommune
 
Skal til jm allerede i morgen. Så lege i uke 12 så følger jeg de vanlige tidene for når en har kontroll
 
Noen som vet om det er mulig å få jordmor i en annen kommune? Vil helst ikke gå til hun (den eneste) som er i min kommune

Du kan ringe jm i den andre kommunen og høre. I bydelen i Oslo hvor jeg bor er det to helsestasjoner og jeg fikk ikke gå til den som jeg ikke hørte til basert på postnr selvom den er enklere for meg å komme meg til så her er det veldig strengt.
 
Du kan ringe jm i den andre kommunen og høre. I bydelen i Oslo hvor jeg bor er det to helsestasjoner og jeg fikk ikke gå til den som jeg ikke hørte til basert på postnr selvom den er enklere for meg å komme meg til så her er det veldig strengt.
Ja jeg skal ringe og høre. Har jo argumentet on at den andre er mye nærmere jobb så krysser fingrene :)
 
Har ikke bestilt hverken lege eller jordmortime jeg [emoji28][emoji85]. Men skal til gynekologisk avdeling på sykehuset 16 mai for kontroll og info mtp at jeg har kortere livmorhals og hadde svangerskapsforgiftning sist. Så får tett oppfølgning, så skal høre der ang fastlege og jordmor [emoji4]
 
Back
Topp