Jordmor kjersti

U

Ultralyd

Guest
Noen som har vært hos henne? Holder til i Bergen.

Noen som vet om man kan få tidlig ultralyd hos henne?

Kan man bestille første kontroll der også ombestemme seg og ikke gå videre der eller er man pliktig til å fullføre kontrollene hos henne?
 
Jeg prøvde å få time hos henne. Sendte Mail og prøvde å ringe, men fikk aldri noe svar. Så kan ikke svare dessverre, men kan anbefale Ultralydklinikken hvis det er tidlig ultralyd du er ute etter [emoji4]

Du er uansett ikke pliktig å ta alle kontroller hos henne. [emoji4]
 
Jeg prøvde å få time hos henne. Sendte Mail og prøvde å ringe, men fikk aldri noe svar. Så kan ikke svare dessverre, men kan anbefale Ultralydklinikken hvis det er tidlig ultralyd du er ute etter [emoji4]

Du er uansett ikke pliktig å ta alle kontroller hos henne. [emoji4]

Såpass. Det hørtes ikke bra ut. Er det lenge siden du kontaktet henne? Har lest så mye positivt om henne.

Var så dyrt på ultralydklinikken, har ikke så lyst til å betale over 1000 kr for det.
 
Såpass. Det hørtes ikke bra ut. Er det lenge siden du kontaktet henne? Har lest så mye positivt om henne.

Var så dyrt på ultralydklinikken, har ikke så lyst til å betale over 1000 kr for det.

Jeg prøvde ifm med 6-ukers kontroll i midten av februar. Har og hørt mye positivt om henne, derfor jeg ville ha kontrollen der. Men kan jo hende det var tilfeldigheter som gjorde at hun ikke svarte, så ville no ha prøvd, men aner ikke om hun tar ultralyd. :)

Og er enig i at ultralydklinikken er dyrt, men hun er veldig flink og man får bilder og video på minnepenn.
 
Supert at dere deler erfaringer :)

Vil bare nevne at det ikke er lov å skrive fullt navn på helsepersonell :)
 
Var hos henne på første svangerskapskontroll i uke 12. Vi snakket ganske mye, hun tok blodprøver også så hun litt med ultralyd apparatet. Hun tar ikke tidelig ul siden hun ikke er utdannet for det. Men hun kan med apparatet så du får en liten kikk.
 
Back
Topp