Joda, det er koselig med amming- men...

Virkelig ikke! Dvs, han kan tidvis marke og kave og pelle, det blir jeg litt lei av, men er ellers ingenting som slår det lykkelig fjeset som spør om pupp og som slapper av og fortsatt kan sovne på puppen <3 Amming er fint altså, særlig toddleramming, men det er litt jobb med det til tider :p nettopp nattavvent vi da, holdt det gående med det helt til for en måneds tid sida, nå får han etter kl 5, men det gikk såå fint! Puppen sover nå holdt det å si, også snudde han seg og sovnet. Greit med store barn :p

Haha ja! Han min vrir liksom nippelen 360gr rundt føles d som:p
Han bruker ikke smokke og har heller ikke en kos, så synes det er så godt for hannes del at han har puppen i det minste, spesielt ved sykdom:)
Her sier vi ferdig pupp eller tom pupp, funker ganske greit:)
 
Haha ja! Han min vrir liksom nippelen 360gr rundt føles d som:p
Han bruker ikke smokke og har heller ikke en kos, så synes det er så godt for hannes del at han har puppen i det minste, spesielt ved sykdom:)
Her sier vi ferdig pupp eller tom pupp, funker ganske greit:)

Ingen smokk her heller, syns egentlig det er greit nå! Men han ble veldig glad i en bamse i høst, den er god å ha, men erstatter ikke puppen helt enda :p
 
Savner å amme, vi slutta i januar. Men hun vil ha en hånd på puppen innimellom hvis hun er lei seg ved legging eller veldig sliten, trøtt[emoji23]
 
Back
Topp