Jobber du turnus?

M

Moderator Wilma

Guest
Hva med mannen? Hvordan får dere hverdagen til å gå opp? :)
 
Ja. Mannen har dagjobb men for øyeblikket ikke i stand til å jobbe. Det går ok men tøft når jeg har netter eller kveld-dag eller helger. Synes fridagene innimellom gjør det verdt det. Hadde han ikke vært syk så måtte han ofte begynt senere og sluttet tidligere men regner med han hadde fått jobbet inn endel andre dager.
 
Jeg har hatt turnusjobb og små barn i over ti år, og det har ikke vært noe problem. Mannen jobber 8-16, og rekker både å levere og hente når det er nødvendig. Slik er det for mine kollegaer og. Har også en venninne der både hun og mannen jobber turnus, og da har de i samarbeid med arbeidsgiver fått tilpasset turnusene, og i krisetilfeller har venner og familie stilt opp når begge har jobbet samtidig utenom barnehagens åpningstider.
 
Jeg jobber turnus med lange vakter (12,5 timersvakter). Ikke noe problem siden mannen jobber 8-16. Blir lange dager i bhg de dagene jeg jobber, men så får de til gjengjeld kortere dager eller fri når jeg har fri. Jeg jobber også i snitt kun 3 dager i uka pga de lange vaktene.
 
Ja. Vi jobber sent og tidlig om hverandre pluss helg, både lørdag og søndag..

Drømmer virkelig om 8-16 jobb.
 
Til vanlig jobber jeg i butikk, altså stortsett dagtid med noen ettermiddag og annen hver helg [emoji4] mannen jobber på kontor og har en typisk 8-16 jobb med mulighet for fleksitid [emoji108]
Det funker helt greit for oss [emoji6]
 
Hva gjør man egentlig om begge starter på jobb lenge før BHG åpner...? Finnes det dagmammaer som er veeeldig tidlig på jobb..? Eller hvordan løses det i praksis?!
 
Jeg jobber 2 delt turnus. Jeg rekker å levere på jobb før dagvaktene mine, de dagene jeg jobber kveldsvakt henter mannen. Funker fint men jeg ser meg om etter en ren dagstilling
 
Vi jobber turnus begge to, takk og bukk for supre besteforeldre som stiller opp når det kræsjer med at begge har tidlig/sent[emoji28] (vi prøver å planlegge turnusene våre så det blir minst mulig kræsj, bruke av ferie/fridager/avspasering)
 
Han jobber 8-16 med en del overtid, jeg jobber turnus nå, men tar utdanning for 7-17 jobb, så vi kommer til å klare oss godt. Har familie i nærheten dersom det blir krise, men trolig blir jeg jo å jobbe i samme barnehage som barna begynner i uansett.
 
Ja, jobber turnus til vanlig, i permisjon nå da. Heldigvis har både jeg og min kjære mulighet til å være litt fleksible ift jobb, så det går greit:)
 
Nope
 
Back
Topp