Jobber dere 100%?

Julibeibi17

Flørter med forumet
hei!

Er gravid, uke 24 nå. Jobber 100% som kontaktlærer på småtrinnet. Var til jordmora i dag, og hun anbefalte meg å sykemelde meg 20-25%. Det er skikkelig travelt på jobb, så jeg er sliten når jeg kommer hjem. Har ikke tid til ordentlige pauser i løpet av dagen, så jeg spiser lunchen på 3 min hvis jeg i hele tatt har tid. Jeg er frisk og grei i formen, bortsett fra at jeg blir sliten etter jobb. Er det vanlig å få sykemelding i slike tilfeller? Har kun årsvikariat så jeg vil liksom ikke gjøre et dårlig inntrykk mtp videre arbeid.

Dere andre lærere, jobbet dere også 100%?
 
Jeg er ikke lærer, men jurist og jobber 100%. Det går helt fint. Er sliten på kvelden, men det er vel å forvente :)
 
Har vært sykmeldt 100% (mer eller mindre) siden slutten av oktober i fjor. Først på grunn av utmattelse- i den grad at jeg gråt fordi jeg var sliten og ikke kunne sette meg ned uten å sovne m.m.
Nå er det i hovedsak pga sterk bekkenløsning, men jeg blir fremdeles ordentlig sliten og må velge hvilke gjøremål jeg skal utføre hver enkelt dag. Jeg klarer for eksempel ikke både å rydde huset og lage middag samme dag...
 
Jeg er sykemeldt 100%, vært det siden 19 desember og blir nok det ut svangerskapet pga hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) og nå bekkenløsning.

Jeg går på skole utenom, så prøver være på skolen mest mulig, men sjelden jeg klarer full dager.

Hadde jeg vært i form så hadde ikke jeg sykemeldt meg, det tenker jeg du må kjenne på selv :)
 
Uke 22 straks nå. Også sliten men bruker ikke sykemld av den grunn. Bekkenet begynner å tulle, så om det er blitt værre til legetime uke 24 må jeg kanskje ned noe... håper ikke :(