Jobb

Ega

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Sensommerbarna 2019
Hei! Ble så nysgjerrig på hvor jobber dere, hvilken bransje... Og om dere har sagt til sjefen om graviditeten. Eller når evt har dere tenkt å gjøre det?
Jeg jobber i renhold og har veldig grei arbeidsted, men av og til spesielt når jeg bytter matavfals poser eller går rundt med svære bossekker så kjenner eg lukten og blir ganske kvalm. Vet ikke om hvor lenge klarer eg å skrubbe doene heller... Sist holdt eg ut til 7 mnd i graviditeten... Men da var bekkenet som hadde gått ut av stilling at eg fikk en bein kortere og det var ganske slitsomt og vondt...
 
Jeg har ikke sagt noe til sjefen enda. Jeg var sykemeldt pga senebetennelsen før jeg ble gravid og videre sykemeldt med hyperemesis. Sier nok noe om en mnd eller to
 
  • Liker
Reactions: Ega
Jeg har ikke sagt noe til sjefen enda. Jeg var sykemeldt pga senebetennelsen før jeg ble gravid og videre sykemeldt med hyperemesis. Sier nok noe om en mnd eller to
Oi da... Håper graviditet skal gå greit for deg :angelic: god bedring:talk017
 
Jobber i lettere fysisk arbeid utendørs. Frøsen og andpusten. Men jeg har også vært kraftig forkjølet hele desember. Vil vente med å si noe til mars, når vi har fått fortalt familien vår. Vinterklærne skjuler alt, og jeg er ikke kvalm, så jeg tror ikke noen finner ut av det før den tid. Og det er vel omtrent da at det er OUL og legetimer jeg trenger fri for.
 
  • Liker
Reactions: Ega
Jobber i helsevesen, er kreftsykepleier :)
Akkurat nå er jeg sykemeldt pga oppkast og kvalme.. uvisst akkurat nå når og hvordan jeg kommer tilbake i jobb under graviditeten siden lista er lang over ting jeg skal holde meg unna.. sjefen var en av de første som fikk vite pga tilrettelegging på jobb :joyful:
 
  • Liker
Reactions: Ega
Jobber som resepsjonist :happy: sjefen fattet mistanke og spurte meg, syns det var helt greit selvom det fortsatt er tidlig :) avdelingslederen min er veldig grei og setter meg på vakter så jeg slipper å jobbe kveld siden jeg er så trøtt! Hun er veldig flink til å tilrettelegge :happy:
 
Resepsjonist (service medarbeider) på et sykehjem. Sa ifra til personal ansvarlig igår :)
Jeg jobber bare 20% da jeg er 80% ufør, så jobber ikke så mye. Men de er fantastiske til å tilrettelegge for meg, det har de vært fra dag 1.. så ikke bekymret for jobben under svangerskapet :)
 
Back
Topp