Jobb?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hei dere kloke damer! Jeg søker etter råd :)

Jeg skal egentlig på jobb idag. Men vet ikke om jeg klarer, hva skal jeg si til sjefen min? Hvordan skal jeg si det? Hva skjer etter det??

Noen erfaringer?:)
 
Husk å ta vare på deg selv først, jeg er 5+3 og ble sykemeldt fra jeg var 3+6 og fram til 5 uker. Var ikke i form. Formen er ikke så veldig mye bedre men gikk på jobb for å prøve. Jeg sa det til sjefen, bryr meg ikke om så mye hva hans synes for å få barn er viktigere enn jobben for meg. Så ta vare på deg selv. Hvis du vet om noen andre abreidsoppgaver som kan være bedre, så går det jo an å si noe og håpe på sjefen finner noe annet du kan gjøre. Hvis ikke så kan du jo bruke egenmelding nå i helgen. evt gå til legen i uka. Husk de kan ikke gi deg sparken fordi du er gravid.
 
Tusen takk for svar! Var på jobb igår, men det var helt pyton.. Jeg hadde sååå vondt i ryggen at jeg gang på gang måtte sette meg ned. Var på kanten til og begynne og gråte..:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da jeg fant ut at jeg var gravid(var5+3) så ringte jeg sjefen med en gang å sa ifra:) jeg ble sykemeldt i en mnd i starten siden jeg kastet opp natt å dag:/ var helt pyton! Ta vare på deg selv nå:) å gratulerer med spire i magen ;)

Sent from my B1-A71 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp