jobb/baby/prøving/arbeidgivere/kvalme

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Hei alle sammen!

Dette er første gang jeg er på denne siden. Syns det er supert at det finnes en sted med info om alt man lurer på. Jeg og min mann har nå bestemt oss for å prøve. Jeg har bestilt time til gyn for å fjerne spiralen min. Har kobberspiral. Er veldig spent på hvor lang tid det vil ta etter at den er fjernet. Har skjønt at det kan ta 1 til 9-12 mnd.

Jeg var ferdig på universitetet i desember og har hatt endel vikarjobber siden den tid. Har de siste to mnd vært i et lite firma. Folka som jobber der er veldig vennlige. De sier jeg gjerne kan jobbe der lengre. Kanskje det blir fast fra neste måned.

Jeg gleder meg masse til å bli gravid, men jeg gruer meg til å informere arbeidsgiverne om det. Har noen noen erfaringer om dette? Jeg er redd de tror jeg pusher på for å jobbe der bare for å få fødselspenger.

Er det mulig å skjule det de første månedene i det hele tatt? Er det sånn at man er så kvalm at man ikke kan gå på jobb. Man vet jo aldri hvordan et svangerskap blir. Jeg vil jo helst være så lite borte fra jobben som mulig.

hilsen fra meg
 
Hei,og velkommen...
Riktig som du sier at det kan ta litt tid å få det til å klaffe.
I forhold til jobb kan du jo kanskje satste på at det tar litt tid å bli gravid!?[8|]
Men må si jeg syns du har riktig innstilling i forhold til eventuell graviditet og jobb...
Er jo mulighet for at du får mye kvalme,og kanskje må være noe borte-men vil jo gi et bra inntrykk om du kommer tilbake så fort det værste er over![;)]
Tror du kommer til å takle detta fint om det henger seg fast en liten spire jeg...
Har fått inntrykk av at de fleste forteller arb-giver om graviditet etter 12 uker,for da er du jo over den "usikre perioden".
Uansett,masse lykke til til dere!!![:D]
 
Tusen takk! Så fort det gikk før noen svarte! Gratulerer med din lille spire![:D]


Hilsen fra meg
 
Hei og velkommen[:)]

Jeg hadde kobbersiral etter første mann og da jeg fjernet den ble jeg gravid på første forsøk.
Det med kvalmen er jo så forskjellig fra person til person. Kan jo hende du ikke blir kvalm i det hele tatt...., man vet jo aldri. Jeg var ikke kvalm med første mann og det gikk helt fint på jobben, men med andre mann var jeg veldig plaget med kvalmen, så det ble en del do besøk....[:'(]

Ønsker dere iallefall lykke til[;)]
 
Back
Topp