Jiiiiiiiipi!!!!

~Cissi~

Forumet er livet
Måtte bare si at når jeg la jenten min i går kl 20.00 sov hun hele natten[:D][:D]
Våkna ikke før i 9-tiden, helt utrolig.[:)]

No bare håper jeg hun fortsetter med det.
Utrolig hærlig å sove en hel natt uten grining.[:D]
 
hehe, 11 mnd ja.., da kan jo jeg bare drømme ennå da, hehe[:D]
 
Ja, kjenner jeg Amina rett var dette sikkert bare engangstilfelle....[8|]

Og når du får vent Thea av med ammingen om natten og at hun får vann isteden, vill nok hun sove hele natten hun og[;)]. Bedre å begynne no før hun blir eldre...tro meg[8|]...ammet gutten min til han var 15 mnd, og det var mest brel....[:-]
 
men det er jo kjempe bra jo! håper jeg er like flink med å amme så lenge(ser sånn ut, siden hun ikke gidder å spise særlig annet ennå [&:] men håper jeg/pappaen (jeg har godt av litt fri nå[:)] ) kan være flink til å få hun vendt av med nattmat/kosen....

hvordan var det å amme så lenbge når han fikk tenner og sånn da?
 
Utrolig nok gikk det veldig fint. Og han fikk sine første tenner da han var 4,5 mnd.
Han beit aldri, det eneste han gjorde var av og til å slite brystvorten forsiktig mellom tennene.

Glad jeg ikke ammer jenten min lenger, hun beit meg med gommene, sluttet akkurat å amme når hun fikk tenner oppe.[:)]
 
ja, for det gjør Thea ofte, "knuser den(har bare melk i den ene skjønner du)brystvorten med gommene. men det er som regel når hun halvsover. helt forferdelig vondt!!

så forresten bildet av magen din nå, kjempefin var den. føler jeg har sett deg før altså...men aner jo ikke hvor eller når, og kanskje jeg blander[:)] men pleier aldri å glemme ansikter
 
Ja, det er som oftes når de halvsover.

Så du føler du har sett meg før....tidig da..[:D] det er jo ikke så lett å se ansiktet mitt på det bildet. Takk for du syntes magen var fin[:)], får jo bakoversveis når jeg ser meg på bildet[&:].....diger....[8|]
Kan se om jeg finner et bedre bilde av meg, kanskje du husker da....
 
ja, vet, var ikke så lett å se ansiktet, men sånn fra profil. ja, gjør det. diger ja, nå tuller du! det var jo bare mage ser det ut som.(nå vet jo ikke jeg åssen du så ut før du ble gravid da,men..)[;)]
 
Kanskje nå er det bedre. Du får tenke så det braker her i Bergen...hehe[:)]
Jeg kan ikke huske å sett deg før, men mann vet jo aldri.....[;)]
 
jaa! men hvor?? hmm, merkelig altså... må jo bare være at jeg blander da, men jeg vet ikke hvem det kan være heller...hmm, nå tenker jeg som det braker ja kan du si![:D]

ligner ikke sånn på det bildet av meg der jeg er gravid hos fotografen synes jeg, men du har vel kanskje ikke sett meg likevel.
kanskje jeg har sett deg på sartor... nå tenker jeg som bare det her[:)]
 
Så utrolig skjønn Amina er[:D]herlig!!
 
ORIGINAL: kr.sand

ja, vet, var ikke så lett å se ansiktet, men sånn fra profil. ja, gjør det. diger ja, nå tuller du! det var jo bare mage ser det ut som.(nå vet jo ikke jeg åssen du så ut før du ble gravid da,men..)[;)]


Det bilde var tatt nesten 3 uker før fødselen og jeg veide rundt 77 kg, var 53 kg når jeg ble gravid, men nå er jo jeg ikke så veldig høy da, 164 cm....
 
Sartor.... ja, eller Vestkanten...Det kan være hvor som helst...[:)]

Stakker, du får vell ikke sove no, bare ligge å tenke på hvor du har meg fra...[;)]

Har ikke gått på samme skole da? Gammel er du? Jeg fyller 26 år.
 
er ikke mer enn 21. har gått på laksevåg.
 
Der gikk ikke jeg. Så da har du sikkert sett meg på ett eller annet senter...
Du får gi meg beskjed når du finner det ut.[:D]

Hvis jeg ser en jeg føler har sett før, klarer ikke jeg å stoppe å tenke før jeg finner det ut...veldig irriterende..

Men det som er litt kjekt er jo å se hvem du snakker med.
 
ja, du hadde rett, jeg lå våken lenge å tenkte på det. men kom aldri på det[&:] hmm...

er også sånn, går og irriterer meg over det lenge, til jeg finner det ut.
måtte løpe og ta thea i natt, så fikk ikke svart i går.
er kjempe artig å se mødrene til disse små også ja, koselig.
nå er det 28.4 grader i skyggen her kl 18.14, hva skal man med syden da...?
god helg![:D]
 
Back
Topp