Jevn "dunking" i magen - hjertet? hikke?

Nadera

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Innimellom kjenner jeg jevne små dunk i magen. Vet dere hva det kan være? Det er nesten som jeg kjenner en ekstra puls, men kraftig.
 
Jeg kjenner det, men det er pulsen min :p Har morkaka foran, så jeg både ser og kjenner pulsen min ekstremt godt når jeg ligger å slapper av :p Hikking derimot, har jeg ikke kjent enda.
 
Her hikker hun ganske ofte, og det kjennes ut som du beskriver det :)
 
Jeg kjenner det, men det er pulsen min :p Har morkaka foran, så jeg både ser og kjenner pulsen min ekstremt godt når jeg ligger å slapper av :p Hikking derimot, har jeg ikke kjent enda.

Jeg har også morkaka foran, men denne pulsen eller om det er hikke, er liksom hakket roligere enn min egen puls. Kanskje det er hikke da, bare trodde ikke at det kjentes sånn :)
 
Har det sånn jeg også, og kaller det hikking uten at jeg er helt sikker såklart. Skjer flere ganger om dagen :)
 
Her hikkes det enormt mye! Rimelig ubehagelig, men også litt koselig :) baby her har lagt seg med hodet ned så hikkingen kjenner jeg lang nede i magen, føles ut som han poker meg i blæra :p
 
Her hikkes det enormt mye! Rimelig ubehagelig, men også litt koselig :) baby her har lagt seg med hodet ned så hikkingen kjenner jeg lang nede i magen, føles ut som han poker meg i blæra :p
Hehe, samme her. Kjenner hikke opptil flere ganger om dagen. Gjort det den siste uka. Er i uke 30.
 
Det er hikking ;) Frøkna hikker mer eller mindre hver dag, og det er litt slitsomt til tider :p
Dette skjer fordi babyen øver på å puste, og da svelger de fostervann
 
Jeg kjenner også dette! Har kommet frem til at det må være hikking? :)
 
Hikker de så fort altså? I litt saktere tempo enn pulsen min? :p
 
Back
Topp