jentenavn som passer til Oda? anyone? :-)

Martjee

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
her tenker vi så det knaker for tiden, så kom jeg plutselig på at dere kloke hoder kanskje kan hjelpe meg? [emoji6] er det noen som har noen idé til jentenavn som passer med Oda (storesøster)?

tror det ville klinge best med et navn med to stavelser, i tillegg ønsker vi et litt stødig navn, men ikke så traust som f.eks Sigrid og Agnes (selv om jeg syns slike navn er veldig fine også [emoji12])

på forhånd takk for hjelpen [emoji8]
 
Agnes passer jo så fint med Oda! Og det finnes jo ikke traust, det er det fineste navnet jeg vet om. Det har så fin klang, bare hør på det. Det klatrer veldig i Sverige om dagen, så snart skjønner nok vi det også:)

Ellers syns jeg Anna, Hennie, Jenny, Marie, Karen, Astrid, Signe, Sara og Ester passer veldig bra!

Oda er fint navn forresten, det står på vår liste til nr tre nå!
 
Oda og:
Hilja
Silje
Vilja
Vilde
Ylva
Mina
Live
Olava
Hanna
Eila
Sara
 
Tonje
Marie
Ida
Otilie
Monja
Mona
Kari
Karin
Tonny
Sonja
Synne
Vera
Mari
Silje
Robyn
Kathryn
Stine
Stina
Beate
Renate

Er det noen som passer eller har du noen mer spesifikke ønsker enn at det kan ha helst to stavelser men iallefall passe sammen med storesøster Oda?

Mvh Undre.
 
Susann
Mille
Mari
Tine (Tina)
Tilla
Anna
 
Ine
Sara
Siri
Leah
 
her tenker vi så det knaker for tiden, så kom jeg plutselig på at dere kloke hoder kanskje kan hjelpe meg? [emoji6] er det noen som har noen idé til jentenavn som passer med Oda (storesøster)?

tror det ville klinge best med et navn med to stavelser, i tillegg ønsker vi et litt stødig navn, men ikke så traust som f.eks Sigrid og Agnes (selv om jeg syns slike navn er veldig fine også [emoji12])

på forhånd takk for hjelpen [emoji8]

Har ikke lest gjennom alle forslagene du har fått, så kan hende jeg foreslår det samme som er sagt allerede.

Hva med
Tiril?
Frida?
Hedda?
Tuva?
Vilde?
 
Back
Topp