Jentenavn, hjelp!

Bkno8066482

Andre møte med forumet
Kan dere hjelpe meg å finne et fint navn til lillesøster? Liker litt uvanlige, gjerne eldre, men myke navn (helst uten R i seg). Eksempel: Alma, Agnes, Hennie osv... Finner ikke det perfekte navnet!
 
Elvira, Ulla, Jorunn, Synnøve, Sylvelin, Paula, Siv, Ella, Silya, Tale, Hanna, Tuva, Tone, Katinka, Sanna, Juni, Kanutte, Solveig, Sol, Luna, Alva, Tia, Elisa, Heidi, Iris, Hulda, Sylvi, Diana/Diane, Dina, Elena, Siri, Turid, Anja, Valborg, Viola, Vida, Klara, Johanna, Annie, Vanja, Sally

:)
 
Elvira, Ulla, Jorunn, Synnøve, Sylvelin, Paula, Siv, Ella, Silya, Tale, Hanna, Tuva, Tone, Katinka, Sanna, Juni, Kanutte, Solveig, Sol, Luna, Alva, Tia, Elisa, Heidi, Iris, Hulda, Sylvi, Diana/Diane, Dina, Elena, Siri, Turid, Anja, Valborg, Viola, Vida, Klara, Johanna, Annie, Vanja, Sally

:)

Takk for mange forslag! Heter selv et av de navnene :p Men ingen av de som treffer meg i hjertet. Tror denne ungen blir navnløs!
 
Hvis du venter i seks måneder etter fødsel vil hun få tildelt navn automatisk:p Da slipper du å tenke på det.

Har du søkt på nettet etter sider med navn samt deres betydning? Det var sånn jeg fant navnet til mini.

Hva med Sonia? Amelia?
 
Hvis du venter i seks måneder etter fødsel vil hun få tildelt navn automatisk:p Da slipper du å tenke på det.

Har du søkt på nettet etter sider med navn samt deres betydning? Det var sånn jeg fant navnet til mini.

Hva med Sonia? Amelia?

Har søkt og søkt, finner ingen :( Storesøster heter Adelia, så Amelia er uaktuelt, hehe. Jeg er ekstremt kresen, men må selvfølgelig finne et før vi blir tildelt navn, det vil vi ikke :p
 
Du har søkt etter navn eller søkt etter sider?

Jeg føler jeg har googlet det meste, men gi gjerne tips til en nettside hvis du har en :p Jeg tror jeg har vært innom alt, så må vel bare velge et navn til slutt og håpe på at jeg faller mer for det etter hvert!
 
Emmeli
Emily
Ellie
Elly
 
Hva med Sienna da? Veldig fint navn synes jeg da, og ikke akkurat noe "alle" heter [emoji4] Det er faktisk mitt eneste forslag, for jeg står bom fast selv[emoji13]
 
Hva med Sienna da? Veldig fint navn synes jeg da, og ikke akkurat noe "alle" heter [emoji4] Det er faktisk mitt eneste forslag, for jeg står bom fast selv[emoji13]

Jeg synes Sienna er helt ok, men litt for amerikansk :p Ikke bare-bare å finne et brukende navn!
 
Back
Topp