Jente eller gutt?

Jente eller gutt i magen?

  • Jente

    Votes: 15 42,9%
  • Gutt

    Votes: 16 45,7%
  • Vil ikke vite kjønnet

    Votes: 5 14,3%

  • Antall som har svart
    35
Termin 3/1-19 med Jente. Håper hun holder seg inni her til Januar. [emoji87] viss hun ikke er slik som broren som kom før tiden.
 
Vi er ikke 100% sikre, men jordmor på TUL var sikker på jente. :)
 
Gutt[emoji172]
 
Var på OUL i dag og hadde en fantastisk opplevelse med ei super jordmor! Men selv etter mye frem og tilbake både for hun og en kollega, så klarte de ikke å komme frem til om det var jente eller gutt [emoji28] i noen vinkler så det ut som jente og i andre vinkler så det ut som gutt [emoji23][emoji28] til slutt hellet de litt mer over på gutt, men de anbefalte ikke å kjøpe hverken rosa eller blå helt enda [emoji28] så jeg har bestemt meg for 3D ultralyd mellom uke 26-30, og håper at jeg da kan se kjønn tydelig [emoji5] enn så lenge lever vi i uvisshet, men at alt står bra til med den lille og at det ser normalt ut [emoji7][emoji173]️[emoji170]
 
Vi var også på OUL i dag og hadde en utrolig dyktig og behagelig spansk lege som bekreftet at alt så veldig bra ut og at vi venter to gutter [emoji7] Det var forøvrig ingen tvil her i gården [emoji23] Men veldig takknemlige for at begge fortsatt ser veldig fine ut og relativt like store. [emoji4]
 
Back
Topp