Jenta vår blir storesøster!

12+1 (etter mine beregninger) idag!

Jeg drømte at jeg kjente spark fra den lille inatt, og jeg kjenner at jeg gleder meg så sinnsykt til kjenne det i magen min igjen :Heartred det er en helt fantastisk følelse, ubeskrivelig! Og ikke minst fascinerende når man ser en klump som stikker opp og går lang hele magen :p
 
12+1 (etter mine beregninger) idag!

Jeg drømte at jeg kjente spark fra den lille inatt, og jeg kjenner at jeg gleder meg så sinnsykt til kjenne det i magen min igjen :Heartred det er en helt fantastisk følelse, ubeskrivelig! Og ikke minst fascinerende når man ser en klump som stikker opp og går lang hele magen :p
Så deilig å komme over uke 12 :Heartred:Heartred:D
 
Fy søren så godt å komme til 12 uker, gratulerer [emoji4]
 
Idag er jeg borte fra jobb da jeg igår og idag har slitt med en grusom hodepine som ikke vil gi seg :( det dundrer i hodet hver gang jeg tar et skritt, og i tillegg har jeg nok overdrevet litt på jobb i det siste da jeg begynner å kjenne bekkenet kraftig når jeg er ferdig på vakt. Spørs om jeg bør snakke med fysioen min igjen snart!

Ellers får jeg se det positive i det, jeg er ikke kvalm! :D
 
Idag er jeg borte fra jobb da jeg igår og idag har slitt med en grusom hodepine som ikke vil gi seg :( det dundrer i hodet hver gang jeg tar et skritt, og i tillegg har jeg nok overdrevet litt på jobb i det siste da jeg begynner å kjenne bekkenet kraftig når jeg er ferdig på vakt. Spørs om jeg bør snakke med fysioen min igjen snart!

Ellers får jeg se det positive i det, jeg er ikke kvalm! :D
Ta vare på deg selv og spiren ❤ Bra kvalmen er borte da :)
 
Idag er jeg borte fra jobb da jeg igår og idag har slitt med en grusom hodepine som ikke vil gi seg :( det dundrer i hodet hver gang jeg tar et skritt, og i tillegg har jeg nok overdrevet litt på jobb i det siste da jeg begynner å kjenne bekkenet kraftig når jeg er ferdig på vakt. Spørs om jeg bør snakke med fysioen min igjen snart!

Ellers får jeg se det positive i det, jeg er ikke kvalm! :D

Håper det går over snart ❤️
 
Første kontroll idag, og klarte å si feil ang hvor langt jeg er på vei :hilarious: kom på det da jeg kom hjem, så i forhold til el og vet jo at de ikke går ut fra det :p

Urinprøve var fin, blodprøver tatt og blodtrykk ble målt til 110/60 (vanlig) :) så er hvertfall ikke det som skaper hodepinen jeg har gått med siden søndag. Tror det er stress :(

Jeg stresser ang å fylle opp uka med nok jobb selv om jeg har vondt i bekkenet, jeg stresser med å gjøre ting i huset og å få nyte litt tid med frøkna før jeg kollapser i sofaen :(
Jeg er så sliten av lite energi og stress at jeg begynte å gråte da jeg skulle forklare hva jeg var bekymret for. Jeg er bekymret for at sjefen ikke ønsker at jeg jobber fullt, da jeg ikke kan garantere at formen er på topp. Jeg bekymrer meg for at jeg ikke skal få grei nok lønn hver måned.

Da jeg forklarte henne hvordan situasjonen er og at jeg ikke "kan" leve på 50% lønn, forstod hun dette. Hun skrev en erklæring til sjefen min om at jeg ikke kan gå veldig mange vakter i strekk og heller ikke gå særlig mye på de tunge listene, at andre må bli flyttet på. Og forsikret meg at hvis dette ikke kunne bli fulgt opp så kom hun til å sykemelde meg!
Det er en lettelse å vite! At jeg skal klare meg uansett hva sjefen sier på samtalen hun ville ha med meg :)
 
Så godt å høre AnneS. Ingenting er bedre:Heartred
Godt du har en lege som samarbeider med deg:)

Når skal du ha samtale med sjefen?
 
Så godt å høre AnneS. Ingenting er bedre:Heartred
Godt du har en lege som samarbeider med deg:)

Når skal du ha samtale med sjefen?
Samtale med sjefen er overstått, og hun ønsker å ha meg i jobb lengst mulig. Det ønsker jeg også, men må bare se hvor lenge det går :) orker jo nesten ikke løfte frøkna når jeg kommer hjem pga bekkenet :sorry:

Hvordan går det med deg for tiden?
 
14+3, og idag hørte jeg hjertelyden på doppleren for første gang :Heartred for en fantastisk lyd! Energien er litt så som så enda, og bekkenet kjenner jeg er der! Men kvalmen har så og si gitt seg, ikke kastet opp siden torsdag :D kan ikke klage da!

På søndag drar jeg, samboer og frøkna til Danmark for å være i feriehuset til svigers og det gleder jeg meg veldig til! Når jeg er hjemme så tenker jeg for mye på at jeg burde jobbe mer osv, men når jeg er avsted har jeg ikke annet valg enn å slappe av :)
 
14+3, og idag hørte jeg hjertelyden på doppleren for første gang :Heartred for en fantastisk lyd! Energien er litt så som så enda, og bekkenet kjenner jeg er der! Men kvalmen har så og si gitt seg, ikke kastet opp siden torsdag :D kan ikke klage da!

På søndag drar jeg, samboer og frøkna til Danmark for å være i feriehuset til svigers og det gleder jeg meg veldig til! Når jeg er hjemme så tenker jeg for mye på at jeg burde jobbe mer osv, men når jeg er avsted har jeg ikke annet valg enn å slappe av :)
Må være helt fantastisk å høre hjertelyden til den lille ❤ Bra kvalmen er borte :)
God tur til DK og kos deg masse og nyt ❤
 
Må være helt fantastisk å høre hjertelyden til den lille ❤ Bra kvalmen er borte :)
God tur til DK og kos deg masse og nyt ❤
Tusen takk, du :Heartred hvordan går det med DEG da?leit å høre at det ikke gikk veien denne gangen :(
 
Tusen takk, du :Heartred hvordan går det med DEG da?leit å høre at det ikke gikk veien denne gangen :(
Går bedre for hver dag, men trist når man endelig blir gravid etter å ha brukt så lang tid, og så miste :( Men gikk rett inn i syklus så nå håper jeg det sitter en spire der snart igjen ❤
 
Går bedre for hver dag, men trist når man endelig blir gravid etter å ha brukt så lang tid, og så miste :( Men gikk rett inn i syklus så nå håper jeg det sitter en spire der snart igjen ❤
Neste SKAL sitte hele veien :Heartred
 
Håper du og dere koser dere på tur i Danmark :) Måtte bare innom å hilse på :)
Så koselig at du titter innom :D vi kom hjem idag,vært siden søndag. Herlig med en liten ferie!:)
Men imorgen skal legen ringes pga bekkenet, får ganske mye verk i løpet av ettermiddagene og kveldene :sorry:

Hvordan går det med deg?
 
Så koselig at du titter innom :D vi kom hjem idag,vært siden søndag. Herlig med en liten ferie!:)
Men imorgen skal legen ringes pga bekkenet, får ganske mye verk i løpet av ettermiddagene og kveldene :sorry:

Hvordan går det med deg?
Deilig :) Håper du får litt hjelp for smertene:)
Har pausemnd, men er innom litt nå og da, og følger med da vettu:) Klarer ikke slippe helt :p
 
Deilig :) Håper du får litt hjelp for smertene:)
Har pausemnd, men er innom litt nå og da, og følger med da vettu:) Klarer ikke slippe helt :p
Noe spesiell grunn for pausemnd, eller bare for å få noe annet å tenke på?:)
 
Back
Topp