Jenta vår blir storesøster!

8+3 Idag og 16 dager til tul :)
Nå har jeg nettopp sovet 1time på sofaen mens frøkna sov.

Jenta vår blir 1år idag!! Jeg kan bare ikke skjønne hvor det året er blitt av. Det har gått så fort, men samtidig kan jeg nesten ikke huske livet før henne :Heartred feiring blir ikke før 14/5, da har vi ordentlig tid til det. Da er det kakesmaking, gaver og ballonger :D

Formen er litt så som så, går veldig opp og ned. Igår var formen ganske fin det meste av dagen, idag føler jeg meg ikke veldig god igjen :smiley-ashamed008 godt å få sovet litt da :)
 
8+3 Idag og 16 dager til tul :)
Nå har jeg nettopp sovet 1time på sofaen mens frøkna sov.

Jenta vår blir 1år idag!! Jeg kan bare ikke skjønne hvor det året er blitt av. Det har gått så fort, men samtidig kan jeg nesten ikke huske livet før henne :Heartred feiring blir ikke før 14/5, da har vi ordentlig tid til det. Da er det kakesmaking, gaver og ballonger :D

Formen er litt så som så, går veldig opp og ned. Igår var formen ganske fin det meste av dagen, idag føler jeg meg ikke veldig god igjen :smiley-ashamed008 godt å få sovet litt da :)

Hipp hurra! Gratulerer så mye til Lilly ❤
 
Nå fikk jeg helt vondt i magen!! Da jeg var yngre hadde vi campingvogn på en plass, og der ble jeg kjent med ei jente. Jeg kjenner henne ikke spesielt godt nå annet enn et ord iblant.

Hun mistet moren sin i kreft for 5år siden, og for 2år siden fikk hun selv beskjed om at hun har kreft. Det så ut til å gå fint, men plutselig ikke. Hun har en datter på 4år, som sannsynligvis har arvet samme gen for kreften.
Hun døde nettopp av dette, fant det ut akkurat nå. Jeg får så vondt av jenta som må vokse opp uten moren sin, og mannen som må oppfostre datteren deres uten henne :sad010
 
Nå fikk jeg helt vondt i magen!! Da jeg var yngre hadde vi campingvogn på en plass, og der ble jeg kjent med ei jente. Jeg kjenner henne ikke spesielt godt nå annet enn et ord iblant.

Hun mistet moren sin i kreft for 5år siden, og for 2år siden fikk hun selv beskjed om at hun har kreft. Det så ut til å gå fint, men plutselig ikke. Hun har en datter på 4år, som sannsynligvis har arvet samme gen for kreften.
Hun døde nettopp av dette, fant det ut akkurat nå. Jeg får så vondt av jenta som må vokse opp uten moren sin, og mannen som må oppfostre datteren deres uten henne :sad010
 
Nå fikk jeg helt vondt i magen!! Da jeg var yngre hadde vi campingvogn på en plass, og der ble jeg kjent med ei jente. Jeg kjenner henne ikke spesielt godt nå annet enn et ord iblant.

Hun mistet moren sin i kreft for 5år siden, og for 2år siden fikk hun selv beskjed om at hun har kreft. Det så ut til å gå fint, men plutselig ikke. Hun har en datter på 4år, som sannsynligvis har arvet samme gen for kreften.
Hun døde nettopp av dette, fant det ut akkurat nå. Jeg får så vondt av jenta som må vokse opp uten moren sin, og mannen som må oppfostre datteren deres uten henne :sad010
Oj... føler meg veldig heldig nå egentlig [emoji21] huff så trist!
 
Nå fikk jeg helt vondt i magen!! Da jeg var yngre hadde vi campingvogn på en plass, og der ble jeg kjent med ei jente. Jeg kjenner henne ikke spesielt godt nå annet enn et ord iblant.

Hun mistet moren sin i kreft for 5år siden, og for 2år siden fikk hun selv beskjed om at hun har kreft. Det så ut til å gå fint, men plutselig ikke. Hun har en datter på 4år, som sannsynligvis har arvet samme gen for kreften.
Hun døde nettopp av dette, fant det ut akkurat nå. Jeg får så vondt av jenta som må vokse opp uten moren sin, og mannen som må oppfostre datteren deres uten henne :sad010

❤❤❤ Huff, livet er så skjørt og urettferdig dessverrre :( :( Skjønner at du gråter for dem, det er jo skikkelig trist! :(
Sender dem varme tanker selv om jeg ikke kjenner dem ❤ Goklem til deg og ❤
 
8+3 Idag og 16 dager til tul :)
Nå har jeg nettopp sovet 1time på sofaen mens frøkna sov.

Jenta vår blir 1år idag!! Jeg kan bare ikke skjønne hvor det året er blitt av. Det har gått så fort, men samtidig kan jeg nesten ikke huske livet før henne :Heartred feiring blir ikke før 14/5, da har vi ordentlig tid til det. Da er det kakesmaking, gaver og ballonger :D

Formen er litt så som så, går veldig opp og ned. Igår var formen ganske fin det meste av dagen, idag føler jeg meg ikke veldig god igjen :smiley-ashamed008 godt å få sovet litt da :)

Gratulerer så mye med den lille frøkna! :)

Nå fikk jeg helt vondt i magen!! Da jeg var yngre hadde vi campingvogn på en plass, og der ble jeg kjent med ei jente. Jeg kjenner henne ikke spesielt godt nå annet enn et ord iblant.

Hun mistet moren sin i kreft for 5år siden, og for 2år siden fikk hun selv beskjed om at hun har kreft. Det så ut til å gå fint, men plutselig ikke. Hun har en datter på 4år, som sannsynligvis har arvet samme gen for kreften.
Hun døde nettopp av dette, fant det ut akkurat nå. Jeg får så vondt av jenta som må vokse opp uten moren sin, og mannen som må oppfostre datteren deres uten henne :sad010

Helt grusomt! :(
 
Hei AnneS. Lenge siden;)

Ser at du har det tung for tiden. Sender deg en bøtte med klemmer jeg :Heartred Og hurra for jenta deres som er rukket å bli 1 år.

Livet er dessverre uretferdig. Men mitt råd til deg, er å prøve å distansere deg litt fra slike ting nå som pappaen din er midt oppi dette her. Det hjelper ikke det å tenke triste historier.

Hva sa pappaen din til å bli bestefar igjen da?) :)
 
8+5!

Idag var jeg veldig kvalm til morgenen, men gitt seg nå. Men jeg har press og vondt nede i høyre side av magen! Det er sikkert ikke noe galt, men jeg merker at jeg er veldig reservert til graviditeten før tul :eek: jeg kjenner at jeg gleder meg, men samtidig vil jeg ikke helt glede meg enda da jeg nesten forventer at noe er galt. Jeg har kun opplevd to kjemiske, så jeg føler at sjansen er stor for at jeg opplever noe mer :sorry:
jeg hater den følelsen, men klarer ikke la være!

Idag skal frøkna på overnatting til svigers siden samboer jobber inatt og jeg skal på jobb imorgen tidlig. Det blir litt deilig med tid for meg selv helt alene ikveld, der jeg bare kan slappe av :Heartred
 
Hei AnneS. Lenge siden;)

Ser at du har det tung for tiden. Sender deg en bøtte med klemmer jeg :Heartred Og hurra for jenta deres som er rukket å bli 1 år.

Livet er dessverre uretferdig. Men mitt råd til deg, er å prøve å distansere deg litt fra slike ting nå som pappaen din er midt oppi dette her. Det hjelper ikke det å tenke triste historier.

Hva sa pappaen din til å bli bestefar igjen da?) :)
Hei!
Jeg har ikke sagt noe til noen enda (kun et par venninner og sjefen, og et par på jobb). Jeg oppdaterte nettopp om at jeg føler meg så reservert overfor graviditeten :sorry: det har forsåvidt ikke noe med forumet her å gjøre at jeg har den følelsen, jeg bare venter på at noe skal skje :sorry:

Takk for gode ord, du! :Heartred hvordan går det med deg?:)
 
Oi, så mye som skjer hos deg for tiden.
Trist å høre at pappa'n din har vært /er dårlig. Vet så altfor godt hva kreft er, da halve min familie har dødd av det.

Så godt det må være å ha fått fortalt sjefen din om både babyen og om pappa'n din. Er så greit når man har forståelsesfulle mennesker rundt seg..

Så, gratulere med overstått dag til jenta di [emoji4] Herlig alder hun kommer inn i nå [emoji4]
 
Hei!
Jeg har ikke sagt noe til noen enda (kun et par venninner og sjefen, og et par på jobb). Jeg oppdaterte nettopp om at jeg føler meg så reservert overfor graviditeten :sorry: det har forsåvidt ikke noe med forumet her å gjøre at jeg har den følelsen, jeg bare venter på at noe skal skje :sorry:

Takk for gode ord, du! :Heartred hvordan går det med deg?:)

Kanskje du er litt reservert siden det er så mye som skjer på en gang?
Vet at du bestilte deg time til tul, når er den? Blir nok lettere å glede seg når du ser hjertet banke:Heartred
Dessuten er det viktig å tenke på at du er i din 9 uke, sjangsen for at noe skjer nå er svært liten ;)

Med meg går det bare bra. Spiren vokser forhåpentlig:) 5+1 idag :)
 
Kanskje du er litt reservert siden det er så mye som skjer på en gang?
Vet at du bestilte deg time til tul, når er den? Blir nok lettere å glede seg når du ser hjertet banke:Heartred
Dessuten er det viktig å tenke på at du er i din 9 uke, sjangsen for at noe skjer nå er svært liten ;)

Med meg går det bare bra. Spiren vokser forhåpentlig:) 5+1 idag :)
Mulig det er derfor jeg distanserer meg litt ja :) Håper virkelig det er liv når vi skal på tul, skal det 11.mai. Altfor lenge til!! :sorry:
 
Håper du klarer å glede deg litt mer etter TUL [emoji4]
 
Back
Topp