Jenta vår blir storesøster!

Gode gutten min fikk idag 5mnds vaksine, og det gikk veldig fint :) han veier nå 7110g og 64cm lang. Han hadde stagnert litt på lengden, men hun var ikke bekymret for det. Det blir ikke lenge før vi skal på 6mnd kontroll uansett, to uker til :p
Han er blid og fornøyd, hun syns han lå fint ann i utvikling der han tumler rundt sin egen akse, som hun så fint sa :p og hun kunne godt tro at han kanskje kunne være litt mer sulten, at han krever mer enn melk, så vi får prøve oss frem :) håper grøt med masse sviskemos funker ikveld også!

Nå ligger han så fint og sover i vogna, foreløpig hvertfall. Håper det varer og at han ikke blir i særlig dårlig form :Heartred så er frøkna også lagt, samboer på kurs til kl 14 så skal prøve å slappe av nå. Får se hvor lenge det varer :D
 

Vedlegg

  • _20180529_115919.JPG
    _20180529_115919.JPG
    516,8 KB · Visninger: 46
Godgutten er 6mnd idag, og jeg forstår ikke hvor tiden blir av :eek: tenk at det er bare to mnd til permisjonen er ferdig :( det blir sikkert godt å begynne litt igjen, men aner ikke hvordan det skal gå med ammingen når jeg aldri aner når jeg skal jobbe og skal veksle mellom dag, kveld og natt :sorry: håper vi kan få til å amme litt fortsatt!
Akk, vemodig å tenke at det er siste permisjon jeg får oppleve...

Gode gutten min :Heartred
 

Vedlegg

  • _20180604_104353.JPG
    _20180604_104353.JPG
    735,2 KB · Visninger: 38
Kan jo hende det blir en til... hvem vet :p Nyt de siste 2 månedene ❤️❤️
For all del, kan jo være :p men fra han var 3mnd til han ble 5,5mnd var det mye hyling og tårer, og det har vært tøft. Så frister ikke veldig mye med ny babytid :hilarious:
 
Godgutten er 6mnd idag, og jeg forstår ikke hvor tiden blir av :eek: tenk at det er bare to mnd til permisjonen er ferdig :( det blir sikkert godt å begynne litt igjen, men aner ikke hvordan det skal gå med ammingen når jeg aldri aner når jeg skal jobbe og skal veksle mellom dag, kveld og natt :sorry: håper vi kan få til å amme litt fortsatt!
Akk, vemodig å tenke at det er siste permisjon jeg får oppleve...

Gode gutten min :Heartred
Gratulerer med 6mnd!! :Heartred
 
Idag var jeg hos legen med lillegutt da han enda til tider sliter med magevondt. Hun mente at det nok ikke var så veldig mye å gjøre da det hørtes ut som kolikkaktige smerter (han er 7mnd).
Men da hun lyttet på ham så mente hun at hun kanskje hørte en bilyd på hjertet, så ville gjerne sjekke det ut. Hun beroliget meg med at dette var vanlig på baby/barn, og sjeldent var farlig. Men fysj så skummelt å høre :(

Så da sendte hun henvisning på sykehuset og vi får innkallelse om et par uker. Håper virkelig ikke det er noe galt med ham :(
 
❤️❤️
 
Du, sjekk på helsenorge.no om henvisningen er sendt osv. Ikke for å skremme deg, men vi gikk jo som sagt glipp av en uke pga legen glemte det... og der kommer det opp når den skal vurderes og evt timer knyttet til henvisningen. Jeg har på sånn varsel pr sms og mail når nye ting skjer med meg eller K, men fikk IKKE noe varsel når vi fikk tildelt time nå nylig. Ikke for å skremme deg, men greit å sjekke selv, så slipper du å vente unødig lenge og bekymre deg liksom ;)
 
Du, sjekk på helsenorge.no om henvisningen er sendt osv. Ikke for å skremme deg, men vi gikk jo som sagt glipp av en uke pga legen glemte det... og der kommer det opp når den skal vurderes og evt timer knyttet til henvisningen. Jeg har på sånn varsel pr sms og mail når nye ting skjer med meg eller K, men fikk IKKE noe varsel når vi fikk tildelt time nå nylig. Ikke for å skremme deg, men greit å sjekke selv, så slipper du å vente unødig lenge og bekymre deg liksom ;)
Var inne og kikket, og kun henvisninger i helse vest og helse Nord som er tilgjengelige foreløpig :sorry:
 
Idag var jeg hos legen med lillegutt da han enda til tider sliter med magevondt. Hun mente at det nok ikke var så veldig mye å gjøre da det hørtes ut som kolikkaktige smerter (han er 7mnd).
Men da hun lyttet på ham så mente hun at hun kanskje hørte en bilyd på hjertet, så ville gjerne sjekke det ut. Hun beroliget meg med at dette var vanlig på baby/barn, og sjeldent var farlig. Men fysj så skummelt å høre :(

Så da sendte hun henvisning på sykehuset og vi får innkallelse om et par uker. Håper virkelig ikke det er noe galt med ham :(
Krysser fingrene for at alt er bra [emoji173]
 
Idag var jeg hos legen med lillegutt da han enda til tider sliter med magevondt. Hun mente at det nok ikke var så veldig mye å gjøre da det hørtes ut som kolikkaktige smerter (han er 7mnd).
Men da hun lyttet på ham så mente hun at hun kanskje hørte en bilyd på hjertet, så ville gjerne sjekke det ut. Hun beroliget meg med at dette var vanlig på baby/barn, og sjeldent var farlig. Men fysj så skummelt å høre :(

Så da sendte hun henvisning på sykehuset og vi får innkallelse om et par uker. Håper virkelig ikke det er noe galt med ham :(

Huff så guffent med bilyd, selv om det mest sannsynlig er helt ufarlig. Veldig fint å få sjekket videre da så kan det forhåpentligvis utelukkes så du slipper å bekymre deg for det videre. Og håper magevondten gir seg også, ikke noe gøy hvis de strever med det!
 
Huff så guffent med bilyd, selv om det mest sannsynlig er helt ufarlig. Veldig fint å få sjekket videre da så kan det forhåpentligvis utelukkes så du slipper å bekymre deg for det videreOg håper magevondten gir seg også, ikke noe gøy hvis de strever med det!
Ja, var litt ekkelt å få den beskjeden. Men nå fikk sykehuset en avbestilling på torsdag, så vi skal inn da. Veldig spent! :nailbiting:
 
Ja, var litt ekkelt å få den beskjeden. Men nå fikk sykehuset en avbestilling på torsdag, så vi skal inn da. Veldig spent! :nailbiting:

Oj det var raskt! Så flaks! Da slipper du vente og lure hvertfall[emoji4] Krysser fingrene for gode nyheter!
 
Back
Topp