Jenta vår blir storesøster!

Så bra! :) Jeg er litt misunnelig, kjenner jeg.
Jeg slet som bare det med ammingen med frøkna, så vet hvordan du har det :( jeg dro det altfor langt før jeg ga opp, hver amming endte med at både hun og jeg satt å gråt. Ingen god følelse! Så jeg er veldig for den "mamming før amming" :)

Det endte med at da hun var 4,5mnd så sluttet jeg. Da ammet jeg kun når jeg kjente at jeg hadde lyst og så fikk hun mme ellers :) hun er idag en frisk og herlig snart 2åring, så de vokser fint opp på mme også! :D
 
Jeg slet som bare det med ammingen med frøkna, så vet hvordan du har det :( jeg dro det altfor langt før jeg ga opp, hver amming endte med at både hun og jeg satt å gråt. Ingen god følelse! Så jeg er veldig for den "mamming før amming" :)

Det endte med at da hun var 4,5mnd så sluttet jeg. Da ammet jeg kun når jeg kjente at jeg hadde lyst og så fikk hun mme ellers :) hun er idag en frisk og herlig snart 2åring, så de vokser fint opp på mme også! :D

Takk for oppmuntring og gode ord! :)

Så fint at du får det til denne gangen :)
 
Samboer syns det er så kjedelig med spedbarn, han skjønner ikke hvorfor jeg skal holde på lillegutt så mye :p han liker godt alderen frøkna er i, selv om hun sliter ut begge oss voksne :p

Formen kommer seg etterhvert :happy:
Det er nok helt vanlig for mannfolka ja. Første året er jo mest mor sitt år, på en måte. Hehe, er nok en sjarm med hver alder Ja!
 
Da er lillegutt blitt 16 dager og vi har hatt en forferdelig natt :( han har nektet å sove og virker som han har hatt tidvis vondt i magen. Han har vridd seg vekk fra puppen samtidig som han søker helt desperat, og hylgråt flere ganger. Slik gikk hele natten nesten, så ho mor har sovet 2,5 timer før hun måtte stå opp med frøkna :arghh: samboer begynner å jobbe nattevakt idag, derfor skulle jeg stå opp med henne. I tillegg skal jeg gå alene i familieselskap med begge ungene, så passet dårlig med søvnløs natt :dead:

Frøkna er også blitt forkjølet så dagene er litt tunge akkurat nå :sorry:
Forhåpentligvis får ikke lillegutt det!
*gjesp*

Håper dere andre får en fin 2.juledag med deres fine små/evnt nyt magene deres den siste tiden :Heartred
 
Da er lillegutt blitt 16 dager og vi har hatt en forferdelig natt :( han har nektet å sove og virker som han har hatt tidvis vondt i magen. Han har vridd seg vekk fra puppen samtidig som han søker helt desperat, og hylgråt flere ganger. Slik gikk hele natten nesten, så ho mor har sovet 2,5 timer før hun måtte stå opp med frøkna :arghh: samboer begynner å jobbe nattevakt idag, derfor skulle jeg stå opp med henne. I tillegg skal jeg gå alene i familieselskap med begge ungene, så passet dårlig med søvnløs natt :dead:

Frøkna er også blitt forkjølet så dagene er litt tunge akkurat nå :sorry:
Forhåpentligvis får ikke lillegutt det!
*gjesp*

Håper dere andre får en fin 2.juledag med deres fine små/evnt nyt magene deres den siste tiden :Heartred
Huff, Du er mer enn God! Her har jeg blitt vekket hver 3 time, og er sliten men skal være takknemlig for det! (Fom nå :hilarious:)
Håper dere får en bedre natt inatt og at du får hvilt deg litt.;)
 
Huff, Du er mer enn God! Her har jeg blitt vekket hver 3 time, og er sliten men skal være takknemlig for det! (Fom nå :hilarious:)
Håper dere får en bedre natt inatt og at du får hvilt deg litt.;)
Håper også det, men gikk overraskende bra i selskapet. Frøkna oppførte seg eksemplarisk (lillegutt sov for det meste bare) :love7
 
God bedringsklem til alle :) Satser på natten blir litt bedre
 
Håper også det, men gikk overraskende bra i selskapet. Frøkna oppførte seg eksemplarisk (lillegutt sov for det meste bare) :love7
De skjønte nok at mammen trengte snille barn :)
 
Tredje dag i strekk alene med ungene, der jeg i løpet av natten fikk sovet ca 2timer. Vi har vært ute på trilletur alle tre, og lekt i snøen med frøkna mens lillegutt sov i vogna :) da måtte vi jo lage snømann, og den var jo akkurat passe størrelse for frøkna :hilarious:

Og jeg klarte NESTEN å få fanget smilet til lillegutt, han skjønner ikke helt hva mobilen er så blir veldig konsentrert når den kommer opp:hilarious:

Ellers går det fint med oss, men det er slitsomt alene! Kun imorgen igjen på jobb for ham og så skal han ha 11dager fri så det skal bli fantastisk! :happy:
 

Vedlegg

  • _20180113_132305.JPG
    _20180113_132305.JPG
    519,8 KB · Visninger: 54
  • _20180113_132327.JPG
    _20180113_132327.JPG
    499,5 KB · Visninger: 57
Jeg fikk tatt bilde av gullungene mine, som faktisk ikke ble så verst (ganske vanskelig å ta av begge to, da hun enten skal kose han flat eller klype ham :p) :happy: jeg er så heldig! :love7:love7
Lillegutt er nå 6uker og to dager, og imorgen er det 6ukers kontroll :happy: jeg er spent på veiing da jeg var der på onsdag som var, og han hadde da "bare" lagt på seg 320g på 13 dager :confused: helsesøsters ord! Hun sa også at det er helt fint egentlig, litt i underkant av hva de foretrekker, men at det kunne hoppe veldig. Særlig de første tre mnd. Jeg kjenner bare at jeg får litt angst for at han ikke skal legge på seg nok, da vi slet så med frøkna med akkurat det. Det var det som tok knekken på ammingen med henne. Stresset med om hun la på seg nok, noe som ikke hjalp for verken meg eller henne :confused: ønsk oss lykke til med veiing imorgen, krysser fingrene for at det ser greit ut :nailbiting:
 

Vedlegg

  • _20180123_232053.JPG
    _20180123_232053.JPG
    887,5 KB · Visninger: 44
Krysser fingrene :Heartred
Utrolig flotte barn du har!
 
Så nydelige barn du har ❤️ Lykke til i morgen!
 
Fine søte små :Heartblue:Heartpink

Lykke til idag,ikke heng deg helt opp i hva hs sier, så lenge han følger sin kurve hadde jeg ikke stresset.:Heartblue
 
Han hadde lagt på seg 190g på en uke og det gjennom et utviklingstrinn der han har vært veldig urolig ved puppen, så jeg er fornøyd :happy:
 
Lillegutt ble 8uker på søndag, og han begynner å få litt mer rutiner faktisk. Pleier å sove to gode lurer på dagen (hvis han kan sove ute i vogna vel og merke) og sover greit nok på nettene som regel:) og han er veldig flink ved magetrening, han liker å ligge på magen :happy: frøkna er også veldig flink med ham, hun henter ting til ham hele tiden :Heartred
 

Vedlegg

  • _20180207_101512.JPG
    _20180207_101512.JPG
    848 KB · Visninger: 44
  • _20180207_102445.JPG
    _20180207_102445.JPG
    665,5 KB · Visninger: 41
Vet du Anne, barna dine er så søte :love7 jeg blir helt øm i hjertet av å se bilder av dem :Heartred
 
Back
Topp