Jenta vår blir storesøster!

Neeeei :sorry: fortsatt ved det samme (2cm, mykt og tøyelig, hodet til baby høyt oppe), men hun røsket enda kraftigere denne gangen så blir spennende å se om det bare blir maserier igjen. Vondt i magen har jeg hvertfall :nailbiting: idag blødde jeg litt etterpå, og nå ikveld har jeg "lekket" brunt slim. Går ut fra at det var brunt fordi det har vært der siden jeg ble strippet :p beklager detaljer :facepalm:
Ååååh! Håper det hjelper siden hun tok mer i nå da! Det er brunt her og, så du er i godt selskap :arghh:
 
Ååååh! Håper det hjelper siden hun tok mer i nå da! Det er brunt her og, så du er i godt selskap :arghh:
Vært mye våken med mageknip og tak, men jammen roet det seg nå på morgensiden :sorry: jaja, overtidskontroll neste :) når skulle du på kontroll idag?
 
Vært mye våken med mageknip og tak, men jammen roet det seg nå på morgensiden :sorry: jaja, overtidskontroll neste :) når skulle du på kontroll idag?
Fy søren alså! Det roet seg jo her og igår, men kom litt murring idag morges og brunt slim igjen så blir usikker. Synes det er mindre liv Idag, så glad for at vi skal på sjekk nå! Skal inn 09.30 :angelic:
 
Fy søren alså! Det roet seg jo her og igår, men kom litt murring idag morges og brunt slim igjen så blir usikker. Synes det er mindre liv Idag, så glad for at vi skal på sjekk nå! Skal inn 09.30 :angelic:
Lykke til, venter på oppdatering :happy: lillegutt her tror jeg har blitt irritert av maseriene for han har vært helt villbass når jeg har fått takene :p
 
41+2 og seks dager overtid.
Idag har vi vært på overtidskontroll, så først var vi hos jm og sjekket urin, bt og ctg, der alt var fint.

Så var vi hos lege etterpå der vi så på ul at alt var fint med lillegutt, beregnet akkurat nå til 3900 (med litt slingringsmonn). Hun strippet meg også litt, og jammen var det vondt idag. Hun sa at hun tok kraftig i, og målte meg til 2-3cm åpning.

Neste overtidskontroll blir på mandag, og igangsetting er allerede bestilt til onsdag. Så blir det spennende hvor lang tid dette tar :) hun kunne hvertfall berolige meg med at jeg har født før og er greit moden, og da var sjansen større for at igangsetting ikke nødvendigvis ble like tøff som hvis jeg var førstegangs (jeg uttrykket litt bekymring for dette) :happy:
 
Så bra at alt ser bra ut! Dumt at det var vondere Idag, men så flott at du er så moden da, det går jo bare en vei nå ;) du skal se at du får før meg ;) greit å ha en plan da, om du dessverre må vente så lenge som til Onsdag! :mad::angelic:
 
Så bra at alt ser bra ut! Dumt at det var vondere Idag, men så flott at du er så moden da, det går jo bare en vei nå ;) du skal se at du får før meg ;) greit å ha en plan da, om du dessverre må vente så lenge som til Onsdag! :mad::angelic:
Tror nok du får før meg :) virket som jeg kunne ha overtalt til å bli satt igang på legen jeg var hos, forklarte at jeg helst ville at det skulle gå igang selv, men at jeg var litt nervøs for å gå mye over termin :) hun var nøye med målene og beroliget meg godt med dem :happy:
 
Tror nok du får før meg :) virket som jeg kunne ha overtalt til å bli satt igang på legen jeg var hos, forklarte at jeg helst ville at det skulle gå igang selv, men at jeg var litt nervøs for å gå mye over termin :) hun var nøye med målene og beroliget meg godt med dem :happy:
Det er nok best å la kroppen jobbe selv, kjenner jo at det godt kan skje et mirakel og det hele starter på 2 timer her og før de induserer :hilarious: så synes du er tøff som håper det starter selv, men godt å vite (sikkert) at du kunne fått igangsettelse ved behov nå :happy: alltid godt når en føler seg trygg etter kontroll:angelic:
 
41+3 og her skjer det endelig noe!
Jeg har gått med tak i magen siden i formiddag og jeg kjenner at de blir sterkere! Tatt tiden litt av og til, og de kommer med ca 8min mellomrom, så ikke noe hast enda. Men de begynner å bli vonde da! :happy:

Vi leverte nettopp frøkna til barnevakten for å slippe å måtte vekke henne inatt for levering, så får vi se hvordan dette utvikler seg. Nå ligger jeg på sofaen med varmeflaske i rygg og puster for harde livet til tider.

Takene er ganske regelmessige, så jeg er sikker på at ting er i gang. Siste tak nå nettopp varte i 1min før det slapp taket, men da var det 9min siden siste.
Jeg prøver å slappe av litt og få i meg litt mat, så ser jeg om jeg ringer føden etterhvert :happy:
 
41+3 og her skjer det endelig noe!
Jeg har gått med tak i magen siden i formiddag og jeg kjenner at de blir sterkere! Tatt tiden litt av og til, og de kommer med ca 8min mellomrom, så ikke noe hast enda. Men de begynner å bli vonde da! :happy:

Vi leverte nettopp frøkna til barnevakten for å slippe å måtte vekke henne inatt for levering, så får vi se hvordan dette utvikler seg. Nå ligger jeg på sofaen med varmeflaske i rygg og puster for harde livet til tider.

Takene er ganske regelmessige, så jeg er sikker på at ting er i gang. Siste tak nå nettopp varte i 1min før det slapp taket, men da var det 9min siden siste.
Jeg prøver å slappe av litt og få i meg litt mat, så ser jeg om jeg ringer føden etterhvert :happy:
Så spennende! Lykke til :)
 
Æææ spennende!!! Masse masse lykke til [emoji173]️
 
Så spennende!! Lykke til :Heartred:Heartred
 
Lykke til [emoji1][emoji1][emoji1]
 
Oj oj masse masse lykke til!! ;) du er tøff som er hjemme lenge!:nailbiting:
 
Fortsatt hjemme, har ikke ringt enda. Venter til riene er litt nærmere, så ringer jeg. Skal prøve å sove litt, tenkte jeg :happy: men det er rimelig vondt når riene står på :nailbiting:

Har trua jeg nå;):happy
Går vel fort nå når det starter for fullt:smiley-angelic006:smiley-bounce012
 
Back
Topp