Jenta vår blir storesøster!

Så fin en mage [emoji7]
 
Uke 33+3.
Idag er jeg fullstendig ødelagt med mye smerter i bekken (særlig venstre side) og korsrygg når jeg går. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg så vondt er det!

Svigers er så fantastiske! De drar til DK på tirsdag og ville gjerne ha frøkna på overnatting inatt. Samtidig skal samboer på nattevakt så jeg får kvelden helt for meg selv. Så nå skal jeg tilbringe de neste halvannen timene i badekaret for å se om varmt vann kan hjelpe på bekkenet :)

Jeg begynner å slite såpass med bekkenet at jeg gråter hvis frøkna ikke vil sove luren sin på dagen, for jeg trenger virkelig den timen (hvertfall en time hun som regel sover) alene for å strekke meg på sofaen. I stedenfor går jeg opp og ned trappen for å prøve å få henne til å sove :( Gud for noen lange uker dette blir! Vondt, vondt, vondt! Sånn, nok klaging, nå venter badekaret :Heartred
 
Uke 33+3.
Idag er jeg fullstendig ødelagt med mye smerter i bekken (særlig venstre side) og korsrygg når jeg går. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg så vondt er det!

Svigers er så fantastiske! De drar til DK på tirsdag og ville gjerne ha frøkna på overnatting inatt. Samtidig skal samboer på nattevakt så jeg får kvelden helt for meg selv. Så nå skal jeg tilbringe de neste halvannen timene i badekaret for å se om varmt vann kan hjelpe på bekkenet :)

Jeg begynner å slite såpass med bekkenet at jeg gråter hvis frøkna ikke vil sove luren sin på dagen, for jeg trenger virkelig den timen (hvertfall en time hun som regel sover) alene for å strekke meg på sofaen. I stedenfor går jeg opp og ned trappen for å prøve å få henne til å sove :( Gud for noen lange uker dette blir! Vondt, vondt, vondt! Sånn, nok klaging, nå venter badekaret :Heartred

Jeg føler med deg! ❤️ Jeg har så ofte vondt selv om dagen at jeg har mest lyst til å grine. Og jeg har ikke en 1-åring å ta meg av heller. Det hadde jeg rett og slett ikke klart. Håper du får slappet av en kveld alene og at badekar hjelper ❤️
 
Jeg føler med deg! ❤️ Jeg har så ofte vondt selv om dagen at jeg har mest lyst til å grine. Og jeg har ikke en 1-åring å ta meg av heller. Det hadde jeg rett og slett ikke klart. Håper du får slappet av en kveld alene og at badekar hjelper ❤️
Det er grusomt! Med eller uten unge. Jeg hadde samme greia med frøkna også, og det var også vondt. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten svigers og f.eks venninna mi som hadde henne noen timer igår :Heartred
Jeg vet jo grunnen til smertene idag og det er at først leverte jeg frøkna til venninna mi (15min kjøring), så kjøre til arbeidsplass (45min kjøring). Så sitte på kontoret til sjefen på samtale, for så å kjøre samme vei hjem. Altfor mye sitting :sorry: kvelden ikveld blir minst mulig bevegelse, strekke ut og håpe at det blir bedre til imorgen :) Håper du også føler deg bedre snart, sender deg sterk medfølelse! :Heartred
 
34+4 :Heartblue
Kjolen skyldes feiring av søsteren min som hadde bursdag idag, eneste kjole jeg kom meg inn i :hilarious:

Pga dårlig søvn inatt forårsaket av gallesteinsanfall, så kjenner jeg at jeg snart vil ta kvelden, hvis jeg orker å reise meg fra sofaen. Fysj, så tungt det er å komme seg opp :hilarious:
 

Vedlegg

  • _20171022_210719.JPG
    _20171022_210719.JPG
    663,5 KB · Visninger: 50
Du har så fin mage, altså! :)

Håper du sover bedre i natt og at gallesteinsanfallene gir seg for denne gang ❤️
 
Du har så fin mage, altså! :)

Håper du sover bedre i natt og at gallesteinsanfallene gir seg for denne gang ❤️
Takk, du :Heartblue sovnet noen timer på sofaen, flyttet meg over i sengen nå, derfor er jeg våken :p
Etter fødsel sist fikk jeg anfallene ca 1gang i mnd, håper jeg slipper det denne gangen :sorry: måtte dra med oss en baby på 1mnd ut midt på natten på legevakten pga jeg hadde så grusomt vondt, ikke veldig gøy :(
 
Takk, du :Heartblue sovnet noen timer på sofaen, flyttet meg over i sengen nå, derfor er jeg våken :p
Etter fødsel sist fikk jeg anfallene ca 1gang i mnd, håper jeg slipper det denne gangen :sorry: måtte dra med oss en baby på 1mnd ut midt på natten på legevakten pga jeg hadde så grusomt vondt, ikke veldig gøy :(

Uff :wideyed: Går det ikke an å operere det? Jeg tror det er det mamma også har men hun har det så sjelden at hun lever heller med det.
 
Uff :wideyed: Går det ikke an å operere det? Jeg tror det er det mamma også har men hun har det så sjelden at hun lever heller med det.
Jo, det går jo ann. Men de gjør ikke noe med det når man er gravid, så stresser ikke noe med det enda :p det er bivirkninger av operasjon også, har jeg forstått, så ser litt hvor mye jeg blir plaget av det etter fødsel :)
 
Takk :Heartblue Hvordan går det med deg? Tenker på deg til tider, og lurer på hvordan det går :Heartred
❤️❤️ Joda, livet har sine prøvelser, men går da :) Rundt 11 dpo og bare skyggestreker på tester. Murrer bra nedi der, men det gjør det alltid en liten uke før mensen :p
 
Jo, det går jo ann. Men de gjør ikke noe med det når man er gravid, så stresser ikke noe med det enda :p det er bivirkninger av operasjon også, har jeg forstått, så ser litt hvor mye jeg blir plaget av det etter fødsel :)
Håper ikke du blir mye plaget med gallesteinsanfall :sorry: Jeg har operert ut min og jeg har ingen bivirkninger :) Lever som normalt og trenger ikke lengre å passe på hva jeg spiser. Samme gjør min mamma. Hun kan få litt vondt i magen av eple da :p
 
Håper ikke du blir mye plaget med gallesteinsanfall :sorry: Jeg har operert ut min og jeg har ingen bivirkninger :) Lever som normalt og trenger ikke lengre å passe på hva jeg spiser. Samme gjør min mamma. Hun kan få litt vondt i magen av eple da :p
Slet du med anfall?godt å høre at du ikke har fått no bivirkninger av det :) jeg har bare hørt/lest at man kan få litt vondt i magen og akutt dotrang ved visse typer mat, men det er noe jeg evnt kan leve med fremfor å få anfall med jevne mellomrom! :)
 
35+0.
Jeg fant ut at jeg ønsket et bilde av magen uten tøy over. Selv om strekkmerkene er der og jeg føler meg fullstendig sprekkeferdig :Heartred selv om jeg gleder meg til å bli ferdig og treffe lillegutt snart, så er det sannsynligvis siste gang jeg går gravid så må egentlig kose med magen mens jeg har mulighet :Heartred
 

Vedlegg

  • _20171025_224336.JPG
    _20171025_224336.JPG
    665,3 KB · Visninger: 41
Slet du med anfall?godt å høre at du ikke har fått no bivirkninger av det :) jeg har bare hørt/lest at man kan få litt vondt i magen og akutt dotrang ved visse typer mat, men det er noe jeg evnt kan leve med fremfor å få anfall med jevne mellomrom! :)
Hadde en del anfall ja, men det var liksom enten eller hos meg. Enten så var det murring og mageknipe, noe jeg hadde ofte, eller så var det så kraftige anfall at det krevde sykehusinnleggelse med morfin i noen dager :yuck: Etter andre kraftige anfallet, ble den fjernet akutt :) En er jo forskjellig på hva en reagerer på i etterkant, men de fleste jeg har møtt som har fjerna galleblæra sliter ikke med noe særlig bivirkninger. En må bare prøve seg litt fram på hva en tåler og ikke ;)

Fine magen :love017
 
Back
Topp