Jenta vår blir storesøster!

Hilsen kommer fra Mallorca, her er det godt og varmt!

29+6:Heartred

Det er deilig å være på tur, men jaggu er det slitsomt å reise med min mor og bestemor :nailbiting: meg og søsteren min blir så oppgitte for de er så fryktelig negative. "uff, det er så kaldt", "uff, denne maten var ikke som hjemme" osv osv.... Heldigvis har vi niesa mi på 7år som er kjempeflink til å dra opp stemningen når de starter :) jeg syns det er veldig slitsomt å være rundt negative folk!

Ellers har jeg det veldig fint, lillegutt sparker og styrer på som en galning og jeg elsker det! :D
 
30+3, under ti uker til termin :eek: hjem, kjære hjem! Jeg holdt på å begynne å gråte da jeg kom hjem til mine, og så frøkna. Hun er blitt så flink til å gå, løper jo nesten :Heartred så har hun lært seg å si "hei", men sier det visst bare til katten :hilarious:

Det har vært fint med ferie, kunne legge seg nedpå når jeg har trengt, og å kunne lese litt i bøker uten avbrytelser. Men så fantastisk å komme hjem igjen, jeg har savnet dem så utrolig :Heartred

Så nå sitter jeg og frøkna å ser på "spirit" på norsk (hun liker den filmen) og koser. Nydelige og herlige frøkna mi :Heartred mens jeg sitter og kjenner lillegutt dytter og herjer, livet er godt!
 
Velkommen hjem igjen, håper ferien gjorde godt. :) Tenk - full fart mot termin nå! Kos deg i helga med dine kjære. :Heartred
 
Herrefred er du så langt på vei allerede! Så fort det har gått :eek: Høres deilig ut med en sydentur :)

Nydelig babymage du har [emoji7]
 
Er godt å kjenne på savnet, da finner en fort ut om hverdagen er bra ;) Kos deg med fine familien din :) Goklemmer fra meg ❤️
 
Velkommen hjem igjen, håper ferien gjorde godt. :) Tenk - full fart mot termin nå! Kos deg i helga med dine kjære. :Heartred
Er godt å kjenne på savnet, da finner en fort ut om hverdagen er bra ;) Kos deg med fine familien din :) Goklemmer fra meg ❤️
Takk,dere, gjorde virkelig godt med en ferie. Eneste er at busstur fra hotell, flytur og biltur hjem tok knekken på bekkenet mitt. Men det gjorde det ned også, og roet seg etter en dag :) har hatt en utrolig fin dag med mine, håper dere får en god helg med deres :Heartred

Herrefred er du så langt på vei allerede! Så fort det har gått :eek: Høres deilig ut med en sydentur :)

Nydelig babymage du har [emoji7]
Ja, tiden går så fort! :eek: kan ikke fatte at det er så kort tid igjen :eek: Håper alt står fint til med deg :Heartred
 
Ja, tiden går så fort! :eek: kan ikke fatte at det er så kort tid igjen :eek: Håper alt står fint til med deg :Heartred
Hehe, nei du det tror jeg på! Snart familie på 4 [emoji173]️

Her går alt fint! 2 dpo i dag faktisk. Så vi får se hva tiden fremover bringer :)
Koser oss masse med snuppa og står i på jobb! Er så glad for at jeg får følge snuppa i bhg også :) Går ikke glipp av noe :)
 
Møkkaform! Jeg begynte å bli smått forkjølet da vi dro hjemover fredag kveld, og nå nyser og hoster jeg i ett sett. Nesa renner, men samtidig er den tett, så hodet er helt tett i tillegg. Det blir nok riktig fint å gå til tannlegen imorgen :hilarious:

Jeg la meg halv 9, og hørte på babycall at frøkna også er våken. For jeg klarte nemlig å smitte henne, jeg :sorry: Nå skal samboer heldigvis ha fri til fredag kveld, så jeg får hjelp :Heartred stakkar jenta mi som strever med rennende og tett nese :(
 
31+1!
Endelig har jeg somlet meg til å sende inn papirene for foreldrepenger, fysj så mye å tenke på for tiden:p
Onsdag neste uke skal vi på ny ul for å se om morkaken har trukket seg opp, og jeg gleder meg så veldig til å se lillegutt igjen :Heartred Nå driver han med såpass hard dytting at jeg føler han dytter seg vei ut, og det er nesten litt vondt av og til :nailbiting:

Tenk at det er så kort tid igjen! Det går altfor fort. Jeg skal nyte siste tiden sammen med frøkna, så lenge hun er alene :Heartred for nå må hun snart dele på oppmerksomheten :)
 

Vedlegg

  • _20170928_114029.JPG
    _20170928_114029.JPG
    674,6 KB · Visninger: 38
Spennende med ny ul snart :D Håper morkaka har flyttet seg opp :) Det er så morsomt med de bevegelsene, man er så glad når de turner rundt inni der, men det er ikke ALLE bevegelser som er like behagelige :p

Nydelig babymage! ❤️
 
Spennende med ny ul snart :D Håper morkaka har flyttet seg opp :) Det er så morsomt med de bevegelsene, man er så glad når de turner rundt inni der, men det er ikke ALLE bevegelser som er like behagelige :p

Nydelig babymage! ❤️
Samboer lurer på hvordan i all verden jeg kan bli noe større :hilarious:
Tydelig at disse små begynner å bli ganske sterke, når det faktisk går litt vondt når de dytter, men samtidig elsker jeg å se på at magen danser og flytter på seg ;)
 
31+1!
Endelig har jeg somlet meg til å sende inn papirene for foreldrepenger, fysj så mye å tenke på for tiden:p
Onsdag neste uke skal vi på ny ul for å se om morkaken har trukket seg opp, og jeg gleder meg så veldig til å se lillegutt igjen :Heartred Nå driver han med såpass hard dytting at jeg føler han dytter seg vei ut, og det er nesten litt vondt av og til :nailbiting:

Tenk at det er så kort tid igjen! Det går altfor fort. Jeg skal nyte siste tiden sammen med frøkna, så lenge hun er alene :Heartred for nå må hun snart dele på oppmerksomheten :)

Så gøy med ny UL snart! :) Jeg er bare litt misunnelig :hilarious: Jeg kunne dratt på UL heele tiden :hilarious:

Ja, det går virkelig altfor fort om dagen :wideyed:

Så fin babymage! ❤️
 
Så gøy med ny UL snart! :) Jeg er bare litt misunnelig :hilarious: Jeg kunne dratt på UL heele tiden :hilarious:

Ja, det går virkelig altfor fort om dagen :wideyed:

Så fin babymage! ❤️
Nå har jeg ikke sett lillegutt siden oul, så gleder meg veldig :D og neste gang jeg får sett han er når han er kommet, tenker jeg ;)
 
32+0, ny ul ferdig :Heartred lillegutt ligger på 5% over (1900g idag) og beregnet til vekt på 3770g på termin. Så han blir sannsynligvis litt mindre enn frøkna var da hun kom ;)

Det ble ingen bilder idag da han absolutt ikke skulle vise seg fram i det hele tatt, lå på hendene foran ansiktet. Like fotogen som mammaen,ser jeg :hilarious:

Men morkaken hadde trukket seg opp akkurat som den skulle, så jeg er klarert for vanlig fødsel! :D

Vi fikk samme jm idag som vi hadde da vi var inne på ul med frøkna, og jeg ble såå glad da jeg så henne! Hun er så flink, forteller og sier heller fra hvis hun blir litt stille, så vi ikke blir bekymret :happy:
 
Slik lå gutten vår på bildene (det er for det meste hånden man ser og øret er til venstre for tommelen), syns faktisk det ble litt stilig :hilarious: (men nå vet jeg hva som er hva,det kan jo ha litt å si;))
 

Vedlegg

  • _20171004_193457.JPG
    _20171004_193457.JPG
    350,6 KB · Visninger: 48
Nå ble jeg så fryktelig lei meg! Da jeg var og leverte sykemeld på jobb på fredag så fikk jeg beskjed om at ei jeg har jobbet mye med (hun er rett ved pensjonsalder, utrolig nydelig og mild dame) hadde fått diagnosen kreft og at det ikke så bra ut.
Idag får jeg vite at hun døde igår kveld, 13 dager etter hun fikk diagnosen! Den h******* kreften altså!!!

Jeg ser mer og mer at man faktisk må leve livet her og nå, ikke planlegge alt man skal gjøre når man blir pensjonist. Det er langt fra sikkert at man rekker å komme der. Jeg kjenner at vi har tatt det riktige valget med at jeg er hjemme med frøkna og den lille frem til høsten, og jeg skal nyte de tunge, men fantastiske dagene med mine kjære :Heartred

Så nyt dagen idag med deres nære og kjære, man vet aldri hva som skjer :Heartred
 
Stor klem :Heartred
 
Uff! Det er helt forferdelig! [emoji17] sender en stor klem til deg![emoji173]️
 
Back
Topp