Jenta vår blir storesøster!

21+3 Idag. Jeg kjenner at jeg sliter litt med å innse at vi har en gutt på vei :p jeg må presisere at jeg absolutt ikke er skuffet, jeg bare klarer ikke vri tankene ordentlig :p jeg hadde opprinnelig guttefølelse helt fra begynnelsen, men så gikk det over til jentefølelse og gikk med den frem til oul :woot:

Jeg tror jeg må ut og handle noe ordentlig blått babytøy snart, så jeg kanskje kan innse at det er lille Magnus/Thomas/Anders i magen :hilarious:

Er det bare meg som føler det slikt?:p

Jeg føler det ikke sånn siden kjønn stemte med magefølelsen og hva jeg alltid har trodd at jeg kom til å få men jeg forstår hva du mener. Om jeg hadde fått motsatt beskjed hadde jeg nok følt det likt. Du venner deg nok til det etter hvert :) Og kanskje det "hjelper" litt som du sier og handle noen skikkelig gutteklær :)
 
Jeg føler det ikke sånn siden kjønn stemte med magefølelsen og hva jeg alltid har trodd at jeg kom til å få men jeg forstår hva du mener. Om jeg hadde fått motsatt beskjed hadde jeg nok følt det likt. Du venner deg nok til det etter hvert :) Og kanskje det "hjelper" litt som du sier og handle noen skikkelig gutteklær :)
Jeg skal jo også rydde gjennom endel guttete tøy jeg har fått av søsteren min og svigerinna mi, hjelper nok det:D
Jeg husker at jeg fikk verdens skjønneste lille dress (dressbukse,skjorte, vest og slips) i str 80 (1år), husker jeg håpet at jeg kunne få brukt den, og det kan jeg neste jul forhåpentligvis :D
 
Jeg og frøkna var på handlesenter idag, handlet litt og spiste :) så kjøpte jeg fire ting til lillegutt. Badehåndkle (klart han må ha et blått et, frøkna har rosa :hilarious:), bamse, 2pk strømpebukser og body med sløyfe og tilhørende bukse :Heartred sååå gøy å handle :nailbiting:
 

Vedlegg

  • _20170724_190134.JPG
    _20170724_190134.JPG
    842,4 KB · Visninger: 48
Jeg og frøkna var på handlesenter idag, handlet litt og spiste :) så kjøpte jeg fire ting til lillegutt. Badehåndkle (klart han må ha et blått et, frøkna har rosa :hilarious:), bamse, 2pk strømpebukser og body med sløyfe og tilhørende bukse :Heartred sååå gøy å handle :nailbiting:

Åhh, den bodyen og buksa sto jeg å så på i dag :) Den var så fin! Blir nok stor stas med en lillebror [emoji173]️
 
Jeg og frøkna var på handlesenter idag, handlet litt og spiste :) så kjøpte jeg fire ting til lillegutt. Badehåndkle (klart han må ha et blått et, frøkna har rosa :hilarious:), bamse, 2pk strømpebukser og body med sløyfe og tilhørende bukse :Heartred sååå gøy å handle :nailbiting:

Kjempefint! :)
 
Åhh, den bodyen og buksa sto jeg å så på i dag :) Den var så fin! Blir nok stor stas med en lillebror [emoji173]️
Tenkte at det kunne være juletøyet til lillebror, syntes bodyen var så skjønn :Heartred Nå begynner det å sige litt inn at Magnus (tror det blir det navnet) er i magen :)
 
Herregud hvor dårlig samvittighet jeg sitter med her. Jeg sniker litt på de andre termingruppene, særlig for 2018, og ser at flere i mars sliter med blødninger og usikkerhet. I tillegg er det folk som blir gravide og mister, eller ikke blir gravide etter ørten lange pp :(
Jeg har tidligere ikke vært klar over hvor heldig jeg har vært som har sluppet unna med 6pp på hver av våre kjære små, både frøkna og han i magen. Jeg har tatt ting som en selvfølge, og etter å ha blitt medlem av dette forumet innser jeg at det ikke er noe selvfølge å være så heldig :Heartred

Jeg har kun opplevd to kjemiske, og de er kun oppdaget fordi jeg ikke har klart å la være å teste tidlig. Mens andre går gjennom pp på pp, mnd ut og mnd inn.

Jeg er fantastisk heldig, og det har jeg innsett de siste mnd!! :Heartred Så jeg vil gjerne sende masse klemmer til dere som er tøffe og står på, jeg tenker masse på dere alle sammen, selv om jeg ikke alltid er flink til å legge igjen spor :Heartred
 
Igår og idag har vært noen skikkelig bedritne dager! Frøkna har slitt med et eller annet, og jeg er usikker på hva. Plutselig begynner hun å gråte når vi er på gulvet og leker, og har krevd så ekstremt mye av både samboer og meg.

Nå sitter hun i vippestolen og får flaska si før det er leggetid. Som regel elsker jeg å være med henne så mye som jeg er, men jeg har kjent på det de siste timene at jeg gleder meg til hun skal legge seg. Og dette gir meg skikkelig dårlig samvittighet :( Føler meg som verdens verste mor. Etter hyl og vræl i en halvtime nesten i strekk der hun kjempet mot alt vi skulle så satte jeg henne i lekegrinda (hun var ganske rolig og fin da) og satte på "frost" (mye sanger som hun liker). Så satte jeg meg ut på trammen for å dempe frustrasjonen litt, er så redd for å kjefte på henne uten at hun egentlig gjør noe galt :(

Huff, disse dagene har jeg virkelig følt meg som en forferdelig mor...beklager for syteinnlegg, men måtte bare få det ut et sted...
 
Igår og idag har vært noen skikkelig bedritne dager! Frøkna har slitt med et eller annet, og jeg er usikker på hva. Plutselig begynner hun å gråte når vi er på gulvet og leker, og har krevd så ekstremt mye av både samboer og meg.

Nå sitter hun i vippestolen og får flaska si før det er leggetid. Som regel elsker jeg å være med henne så mye som jeg er, men jeg har kjent på det de siste timene at jeg gleder meg til hun skal legge seg. Og dette gir meg skikkelig dårlig samvittighet :( Føler meg som verdens verste mor. Etter hyl og vræl i en halvtime nesten i strekk der hun kjempet mot alt vi skulle så satte jeg henne i lekegrinda (hun var ganske rolig og fin da) og satte på "frost" (mye sanger som hun liker). Så satte jeg meg ut på trammen for å dempe frustrasjonen litt, er så redd for å kjefte på henne uten at hun egentlig gjør noe galt :(

Huff, disse dagene har jeg virkelig følt meg som en forferdelig mor...beklager for syteinnlegg, men måtte bare få det ut et sted...

Trenger ikke å ha dårlig samvittighet nei... Er mye slik her hjemme hos meg å [emoji85] en gutt på snart 5år med sin egen stemme [emoji87]
Så det er ofte jeg/vi gleder oss til leggetid [emoji7]

Du trenger ikke å føle deg som en dårligere mor, du er et menneske [emoji8] akkurat som alle andre. Vi har våre opp og ned turer, du er proppet full med hormoner og har et barn som tester grenser [emoji8]

Stå på AnneS [emoji8] [emoji173]
 
Trenger ikke å ha dårlig samvittighet nei... Er mye slik her hjemme hos meg å [emoji85] en gutt på snart 5år med sin egen stemme [emoji87]
Så det er ofte jeg/vi gleder oss til leggetid [emoji7]

Du trenger ikke å føle deg som en dårligere mor, du er et menneske [emoji8] akkurat som alle andre. Vi har våre opp og ned turer, du er proppet full med hormoner og har et barn som tester grenser [emoji8]

Stå på AnneS [emoji8] [emoji173]
Det føles så feil å måtte ta seg en timeout fra barnet sitt likevel :eek: men tusen takk for gode ord. Hun går mer og mer uten å holde seg, så merker at hun er i utvikling, og tester nok litt :p

Hvordan går det med deg??gratulerer forresten!! :Heartred
 
Du slike dager har jeg også, er helt normalt ;) hun er i alderen hvor man skal teste litt og stadig ny utvikling :)
 
Du slike dager har jeg også, er helt normalt ;) hun er i alderen hvor man skal teste litt og stadig ny utvikling :)
Jeg bare kjenner at lunta ikke er så lang som den vanligvis er, for er så trøtt når hun begynner å tulle :nailbiting: jeg holdt henne opptatt med litt å gumle på (jordbær og banan), følte meg som en god mor som bare ønsket 5min fred :sorry:
 
Det føles så feil å måtte ta seg en timeout fra barnet sitt likevel :eek: men tusen takk for gode ord. Hun går mer og mer uten å holde seg, så merker at hun er i utvikling, og tester nok litt [emoji14]

Hvordan går det med deg??gratulerer forresten!! [emoji813]red

Timeout har jeg gjort mange ganger [emoji23] med og uten røyken da [emoji4]
Så koselig da [emoji4] blir snart å springe etter henne nå [emoji87]

Her går det strålende [emoji1] positiv cb med ukeindikator i dag [emoji7] havner da i termingruppen April [emoji173]
 
Timeout har jeg gjort mange ganger [emoji23] med og uten røyken da [emoji4]
Så koselig da [emoji4] blir snart å springe etter henne nå [emoji87]

Her går det strålende [emoji1] positiv cb med ukeindikator i dag [emoji7] havner da i termingruppen April [emoji173]
Godt å høre at jeg ikke er alene om disse følelsene hvertfall, takk :) hvor langt er du på vei?mye symptomer?:)

April er en fantastisk mnd, skulle gjerne fått i den mnd igjen ;)
 
Godt å høre at jeg ikke er alene om disse følelsene hvertfall, takk :) hvor langt er du på vei?mye symptomer?:)

April er en fantastisk mnd, skulle gjerne fått i den mnd igjen ;)
Er 3+4 nå [emoji4] ingen symptomer [emoji13] enda [emoji13]

Termin 10 april, 3 uker etter min 30 års dag [emoji87] blir godt å få i april siden gutten et født i oktober [emoji4]
 
Er 3+4 nå [emoji4] ingen symptomer [emoji13] enda [emoji13]

Termin 10 april, 3 uker etter min 30 års dag [emoji87] blir godt å få i april siden gutten et født i oktober [emoji4]
Jeg fikk frøkna i april, venter lillegutt i begynnelsen av desember. Uansett om jeg går overtid, så skal vi kunne være hjemme til jul hvis alt går fint :) Åååh, følte nettopp jeg var der at jeg fikk positiv test. Det er sånn en herlig følelse :Heartred
 
Jeg fikk frøkna i april, venter lillegutt i begynnelsen av desember. Uansett om jeg går overtid, så skal vi kunne være hjemme til jul hvis alt går fint :) Åååh, følte nettopp jeg var der at jeg fikk positiv test. Det er sånn en herlig følelse [emoji813]red

Fin julegave da [emoji7]
Ja, er en herlig følelse [emoji1] klarer ikke å slutte å se på testen, klarer ikke å få hode på plass [emoji87] mannen ble rimelig overrasket [emoji23]
 
Ååååh! Nå må jeg bare klage litt!

Min bror som er snekker har lovet oss å hjelpe med å sette opp levegg, så vi kan få litt fred i hagen vår uten å bli beglodd av naboene. Så gang på gang var det bare noe han måtte fikse for en eller annen.

Nå hadde han og samboer satt av dager til dette, for så at jeg får tlf av ham at han ligger på sykehuset med brukket lårhals (han er 32) :eek: så han er satt ut av spill i hvertfall 2-3mnd.... Håper han nå lærer at han må slutte å klatre i trær :nailbiting:
 
Oi da... så surt at ikke leveggen kommer opp når det endelig var satt av tid til det. Men uff da, brukket lårhalsen...
 
Oi da... så surt at ikke leveggen kommer opp når det endelig var satt av tid til det. Men uff da, brukket lårhalsen...
Han har ALLTID vært uforsiktig, ikke første ting han har brukket opp igjennom tidene :sorry: Håper han tar ting litt mer med ro snart! Han er den type person som gjerne vil hjelpe alle, og går på akkord med seg selv. Men nå blir han sykemeldt i 2-3mnd, og har ikke annet valg enn å ta det med ro og få slappet av! :)

Jeg virker sikkert skikkelig kald som klager på det, men planen var å få opp leveggen i begynnelsen av juli (han var med på det) for at ikke jeg skal måtte løpe etter frøkna hvert annet minutt pga bekkenet. Så har han utsatt og utsatt pga han må hjelpe noen venner (igjen, han tar på seg for mye. Altfor mye samvittighet til å kunne si nei til enten de andre eller oss), men nå blir det ingen levegg på en god stund. Jeg snakket med typen til kusinen min (snekker) og han sa at de fleste firmaene i nærområdet har veldig mye å gjøre for tiden :sorry:
 
Back
Topp