Jenta vår blir storesøster!

Så bra at du har en så flott assistent som hjelper deg og avlaster der det trengs. Men håper bekkenet ikke blir noe verre. Har du en jobb hvor det kan tilrettelegges mer, være litt mer i ro? Ute og kjøre, og inn og ut av bil tar jo på.
Enten er det ut og inn av bil, eller så er det gå liste på asfalt/betonggulv. Ingen av delene er ideelt, så vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette :sorry: men skal prøve noen vakter til og skal til fysio på tirsdag, så hører litt hva han mener :) det med assistent er vel den beste tilretteleggingen de kan tilby meg som fagarbeider :) som sykepleier har man mange flere oppgaver man kan få (kontor, medisin osv) enn som fagarbeider :sorry:
 
Enten er det ut og inn av bil, eller så er det gå liste på asfalt/betonggulv. Ingen av delene er ideelt, så vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette :sorry: men skal prøve noen vakter til og skal til fysio på tirsdag, så hører litt hva han mener :) det med assistent er vel den beste tilretteleggingen de kan tilby meg som fagarbeider :) som sykepleier har man mange flere oppgaver man kan få (kontor, medisin osv) enn som fagarbeider :sorry:
Nei ikke alltid like enkelt å tilrettelegge. Du får lytte godt til kroppen din og ikke press for hardt. Det viktigste er at du og den lille har det bra ❤️ Og nok krefter til resten av familien.
 
17+6 og ny uke imorgen. Synes ukene flyr fort nå! Og jeg fikk tlf fra legen at jeg kunne hente sykemelding på mandag, hun skrev sykemeldt fra onsdag som var og fire uker frem.
Jeg sendte sms til sjefen om det da jeg ikke klarer å si sånt på tlf, for begynner bare å gråte :hilarious:

Hun tar ferie fra idag, men det ordnet seg nok, sa hun, og ønsket meg god bedring :)

Så nå kjenner jeg at skuldrene senker seg :Heartred

På onsdag er det tid for oul, wæææ :eek: gleder meg,gruer meg og er så spent! Jeg er så spent på om det er lillesøster eller lillebror som befinner seg i magen :D
 
17+6 og ny uke imorgen. Synes ukene flyr fort nå! Og jeg fikk tlf fra legen at jeg kunne hente sykemelding på mandag, hun skrev sykemeldt fra onsdag som var og fire uker frem.
Jeg sendte sms til sjefen om det da jeg ikke klarer å si sånt på tlf, for begynner bare å gråte :hilarious:

Hun tar ferie fra idag, men det ordnet seg nok, sa hun, og ønsket meg god bedring :)

Så nå kjenner jeg at skuldrene senker seg :Heartred

På onsdag er det tid for oul, wæææ :eek: gleder meg,gruer meg og er så spent! Jeg er så spent på om det er lillesøster eller lillebror som befinner seg i magen :D
Ååå, som jeg gleder meg til du skal på OUL! Også så bra at du har fått ordnet sm! Nå skal du bare slappe av og kose deg sammen med familien din :Heartred God helg til deg:Heartred
 
Ååå, som jeg gleder meg til du skal på OUL! Også så bra at du har fått ordnet sm! Nå skal du bare slappe av og kose deg sammen med familien din :Heartred God helg til deg:Heartred
Det føles så godt å faktisk kunne trille en liten tur med frøkna i finværet f.eks:Heartred imorgen skal hun sove hos svigers for vi skal i 30årsdag til en kamerat av samboer, spent på om noen tør å spørre meg om jeg er gravid eller ikke :hilarious: hvis ingen spør så deler vi det ikke før etter oul :) god helg til deg også, håper du har det bra! :Heartred
 
Wææ, spent på oul oppdatering i morgen [emoji173]️[emoji173]️
 
Lykke lykke til i morgen på OUL :)
 
Tusen, tusen takk, dere :) vi er kjempespente selv nå! :D
 
Oul overstått og ny termin er 02/12, så jeg er 19+0 idag :D så frøkna mi får seg en lillebror nå, og vi gleder oss alle mann :Heartred guttebassen vår var frisk og fin! :Heartred
 

Vedlegg

  • _20170705_141053.JPG
    _20170705_141053.JPG
    573,6 KB · Visninger: 38
Oul overstått og ny termin er 02/12, så jeg er 19+0 idag :D så frøkna mi får seg en lillebror nå, og vi gleder oss alle mann :Heartred guttebassen vår var frisk og fin! :Heartred
Gratulerer med en liten gutt i magen :Heartred
 
Åh, gratulerer så masse:dummy::cat::smiley-bounce016:love017 godt å høre at alt er vel med det lille gullet i magen!
 
Æææ, gratulerer så masse!![emoji173]️ så godt at alt er fint!
 
Gratulere så mye med en liten lillebror i magen! :D:D God å høre at alt står bra til :Heartred:Heartred
 
Gratulerer med en liten gutt i magen :Heartred
Åh, gratulerer så masse:dummy::cat::smiley-bounce016:love017 godt å høre at alt er vel med det lille gullet i magen!
Æææ, gratulerer så masse!![emoji173]️ så godt at alt er fint!
Gratulere så mye med en liten lillebror i magen! :D:D God å høre at alt står bra til :Heartred:Heartred
Tusen takk, dere :) jeg er lettet og enda litt sjokkert, for jeg hadde ganske jentefølelse :hilarious: men dette blir spennende!
 
19+5 idag, og nå føler jeg magen virkelig har kommet seg :) ser ikke bare tjukk ut lengre :D
Åååh, jeg liker magen min nå :Heartred
Fine babymagen :Heartred
 
19+5 idag, og nå føler jeg magen virkelig har kommet seg :) ser ikke bare tjukk ut lengre :D
Åååh, jeg liker magen min nå :Heartred
Åå, se på den babymagen da :love017 Gleder meg sånn til jeg kan få sånn en dag :D
 
20+6.
Idag er det kjempefint vær, så frøkna får badet i balje utendørs. Og nå må jeg bare rase fra meg litt...
Samboer ser på meg som overnervøs hønemor når jeg vil ha på solhatt etter håret er vasket pga sterk sol (hun sitter delvis i skygge), for hun har så lyst og tynt hår. Jeg er engstelig for hodebunnen. Så vi står der og diskuterer, mens han kommer med kommentarer om at "neida, det er nesten ingen sol" og "hun tåler jo litt".

Snakk om at hormonene løper løpsk, så jeg går inn, gråter mine modige tårer og skal ut igjen nå :sorry:
 
21+3 Idag. Jeg kjenner at jeg sliter litt med å innse at vi har en gutt på vei :p jeg må presisere at jeg absolutt ikke er skuffet, jeg bare klarer ikke vri tankene ordentlig :p jeg hadde opprinnelig guttefølelse helt fra begynnelsen, men så gikk det over til jentefølelse og gikk med den frem til oul :woot:

Jeg tror jeg må ut og handle noe ordentlig blått babytøy snart, så jeg kanskje kan innse at det er lille Magnus/Thomas/Anders i magen :hilarious:

Er det bare meg som føler det slikt?:p
 
Back
Topp