Jeksler på gang?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Mini er skikkelig utilpass om dagen. Han sover heldigvis veldig bra (19-08), men spiser en del mindre enn vanlig, leverer noen grusomme bleier, sutrer masse og tar seg myyyyye i munnen med fingrene. Han vil helst ha smokken hele tiden. Ikke feber eller noen andre sykdomstegn. Han pleier ikke være slik, så lurer jo på hva som plager han. Mistenker at det er noen tenner på vei ut.

Hva var deres erfaringer da jekslene kom?
 
Her hadde vesla plutselig fått veksler, så vi kan ikke akkurat si vi merka så mye til det;)
 
Høres ut som frøkna mi det :) plutselig hadde ho fått fire jeksler de e delvis på vei ut enda så ho tar seg mye i munnen enda og sutrer litt :)
 
Er noe likt her, men han hadde en uke hvor han sov fryktelig dårlig. Da kjente jeg plutselig skikkelig kuler i munnen hans. Nå merker jeg ikke så mye lenger, 3 stk har kommet ut så kanskje det er en liten pause:) tar seg mye i munnen da, og har fler bæsjebleier om dagen men det har han hatt siden han var et halvt år:eek: ellers myye sutring.
 
Da satser jeg på at det er de som plager han. Har kjent noen klumper en god stund. Han har ikke reagert på de andre tennenene, men disse er vel verre å få ut skulle man tro
 
Jaggu kom det ut et par jeksler oppe, ja :)
 
Jaggu kom det ut et par jeksler oppe, ja :)
 
Her e hjørnetennene på vei ut no... Slitsomt :p
 
Back
Topp