Jeg vil bare si noe Ang. Det å evt. miste..

Ja skjønner at det er helt j*%}{%^ å gå og vente sånn når man vet at det har gått galt! Men det er nå engang sånn at det beste er å la kroppen ordne opp selv, om den klarer det. Derfor gir man det litt tid, før man setter cytotec eller skraper....

Joda sant nok, men likevel..

Nå sist jeg var der sa jeg til hun at dette var en reprise av tidligere, jeg kunne ikke være kortere på vei, jeg hadde mistet alle symptom, hcg steg lavt og at jeg VISSTE at det hadde gått galt. Likevel måtte jeg vente.
Da jeg kom inn igjen og hun konstanterte det jeg som sagt allerede visste, smilte hun og "slo" meg på kneet og sa: "ja du visste det du". Hyggelig..
 
Joda sant nok, men likevel..

Nå sist jeg var der sa jeg til hun at dette var en reprise av tidligere, jeg kunne ikke være kortere på vei, jeg hadde mistet alle symptom, hcg steg lavt og at jeg VISSTE at det hadde gått galt. Likevel måtte jeg vente.
Da jeg kom inn igjen og hun konstanterte det jeg som sagt allerede visste, smilte hun og "slo" meg på kneet og sa: "ja du visste det du". Hyggelig..

Oi![emoji15][emoji15][emoji15] full av omsorg liksom [emoji32][emoji32][emoji17] har ikke ord![emoji35]
 
Veldig bra skrevet! Jeg synes det er fint at du tar opp dette, selv om det er noe vi gravide helst ikke vil forholde oss til, så er det jo sånn det er, og jeg lærte hvertfall noe nytt! :)
 
Helt enig! Jeg har mistet 3 ganger, og ingen av gangene har jeg hatt verken sterke smerter eller stor frisk blødning i begynnelsen. Med BO og MA hadde jeg kun bittelitt brun utflod som eneste symptom, så de andre gangene har jeg tatt ul med en gang det har vært tegn til blødning/brun utflod. Vil heller ikke skremme noen, men det kak være falsk trygghet hvis man tror man må blø mye for at ting ikke er bra..
 
Back
Topp