Jeg trenger hjelp!!

F

Fru

Guest
Jeg har tidligere ikke hatt noen problemer med å poste med mitt nick, men akkurat denne posten ønsker jeg å poste som anonym. Syns det rett og slett er flaut, og ikke minst tøft å innrømme det.

Jeg har slått til samboeren min!!!!!:(((

Den siste tida har det plutselig svartnet for meg når jeg har blitt sint for et eller annet. Begynner med å kjefte før jeg har slått til han. Det gjør så utrolig vondt inni meg, og jeg føler meg så ubeskrivelig ... ikke bra! Tydeligvis anger issues. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal ta tak i det??? Hvor begynner jeg??
 
Ta kontakt med fastlegen, få en henvisning til psykolog. Ta tak i det med engang. Har selv slitt med seriøse anger issues, og det beste er å få hjelp med engang!
 
Takk! Tenkte på dette i går. Det sitter så langt inne å snakke med fastlege om dette. Men må manne meg opp. Når jeg kan oppføre meg som en dritt, så burde jeg i det minste klare å innrømme det for en som har taushetsplikt!

Kan jeg spørre hvordan det gikk med deg? Hvor lenge du gikk til samtale?
 
Hei!

Ja, her er det viktig at du får hjelp med en gang, jeg ville faktisk ringt legevakten og bedt dem få deg inn på nærmeste DPS under hastevedtak, så du slipper å vente.

Det er ikke bra å la dette fortsette på denne måten, hverken for deg eller partneren din, eller evt. barna dine.
Flott at du tar grep!
 
Familievernkontoret har sinnemestringskurs. Kommunen skal også ha tjenester innen psykisk helse hvor du kan ta kontakt uten henvisning fra lege.
 
Det er bra du forstår alvoret i det du gjør mot din kjære.

Ikke vær flau når du gjør noe riktig, søk hjelp asap. Ingen fortjener å leve med vold og du trenger tydeligvis veiledning. Heldigvis ser du det selv også.
 
Back
Topp