Jeg skal aldri!

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Det gikk jeg rundt å sa når jeg var gravid..

Jeg skal aldri la ungen sove i min seng! (vel, hvem trur du ligger i dobbelsengen å snorker?)
Jeg skal aldri bytte bleie andre plasser enn på badet! (vel, på gulvet, i sofaen å i sengen...).
Jeg skal aldri legge ut bilde av ungen på FB (hahahaha ungen er over alt).
Jeg skal aldri gå med høretelefoner når jeg er ut å triller (GUD, gi meg 5 min pause uten skriking!).
Jeg skal aldri amme i offentligheten (puppene har vært ute på vift på vært ett kjøpesenter i byen..).
Listen kan bli laaang fra min side :p

Noe du brukte å si du aldri skulle gjøre men som du har gjort?
 
Jeg skal aldri snike meg på tærne rundt baby når han sover for å ikke vekke han, for han skal bli vandt til litt lyder. (Vel, funket med forrigemann, men han her.... har ikke noe valg hvis han skal få noe søvn i det hele tatt).

Jeg skal aldri bruke tøybleier. (Vurderer det strekt nå som jeg sliter med å få på lokket på søppeldunken en uke før søppelbilen kommer, og det er etter at all plasten, matavfallet etc. er sortert ut #nyttrenoveringssystemderdehenterrestavfallhvertredjeuke :dead:)
 
Jeg skal HVERTFALL IKKE samsove!!! Det er jo så koselig :)

Jeg skal aldri bli en av de som bare snakker baby! *når jeg var hos en venninne som ikke har barn visste jeg nesten ikke hva annet jeg skulle snakke om...
 
Jeg skal HVERTFALL IKKE samsove!!! Det er jo så koselig :)

Jeg skal aldri bli en av de som bare snakker baby! *når jeg var hos en venninne som ikke har barn visste jeg nesten ikke hva annet jeg skulle snakke om...

Hahaha ja men det har blitt sånn, hva annet enn ungen skal man prate om liksom :D
 
Jeg skal aldri snike meg på tærne rundt baby når han sover for å ikke vekke han, for han skal bli vandt til litt lyder. (Vel, funket med forrigemann, men han her.... har ikke noe valg hvis han skal få noe søvn i det hele tatt).

Jeg skal aldri bruke tøybleier. (Vurderer det strekt nå som jeg sliter med å få på lokket på søppeldunken en uke før søppelbilen kommer, og det er etter at all plasten, matavfallet etc. er sortert ut #nyttrenoveringssystemderdehenterrestavfallhvertredjeuke :dead:)

Haha ja, her må man være stille også :D
 
Jeg skal aldri snike meg på tærne rundt baby når han sover for å ikke vekke han, for han skal bli vandt til litt lyder. (Vel, funket med forrigemann, men han her.... har ikke noe valg hvis han skal få noe søvn i det hele tatt).

Jeg skal aldri bruke tøybleier. (Vurderer det strekt nå som jeg sliter med å få på lokket på søppeldunken en uke før søppelbilen kommer, og det er etter at all plasten, matavfallet etc. er sortert ut #nyttrenoveringssystemderdehenterrestavfallhvertredjeuke :dead:)
Anbefaler tøybleier :) Fantastisk gøy!
 
Jeg skal aldri amme mens noen ser på :p
 
Jeg skal aldri snakke om bæsj...

Har ungen bæsja idag?
Var bæsjen normal idag?
Hvor mange bæsjebleier idag?

Joda, jeg snakker ofte om bæsj :p
 
Eg skal ikke amme etter barnet blir 6mnd [emoji23] Ammet storebror til han var 1år og ikke ville det selv mer [emoji4]
 
Back
Topp