Jeg må skryte litt!

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Over hvor flinke dere er til å prate og oppmuntre hverandre!

Det er stor hjelp å ha noen å prate med om opp og nedturer, symptomer, og hvordan man har det når det pågår. Og det gir stor glede og se at dere hjelper hverandre på best mulig måte!

Dere er en helt fantastisk gjeng! Bare sånn at dere vet det!! :D

Og det forundrer meg ikke om samtlige på topp100 listene hver måned kommer fra Augustforumet :p

Vil det fortsette etter fødsel? Det håper jeg!
 
Augustgjengen er best [emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: hmy
Beste gjengen!
 
Ja vi blir vel kanskje den gruppa med størst spredning av alder mellom eldste og yngste baby. Spørs bare om noen av dem holder ut til september [emoji12]
 
Livet ville ikke vært det samme uten!
 
Tenkte akkurat på at denne gjengen fortjener skryt, også ser jeg denne tråden! Jeg synes folk er så flinke til å oppmuntre, støtte, hjelpe, trøste og gi konstruktive råd til hverandre! Mammaforum får ofte mye kritikk rundt omkring fordi det er så mange mammapoliti der ute som bare er ute etter å kritisere andre og løfte seg selv opp, men slik opplever jeg ikke at det er her i det hele tatt. Her kan man være uperfekt og likevel få masse støtte. Det er deilig det! Takk jenter!
 
Elsker denne gjengen her inne! Vet ikke hvordan jeg skulle komt meg gjennom dette svangerskapet om jeg ikke hadde augustforumet å gå til hver dag :Heartred Håper bare så mange som mulig klarer å oppdatere litt om hverdagen etter fødsel og! Nå har jeg jo fulgt dere alle så lenge, at det hadde vært innmari trist å ikke høre noe mer når alle endelig når enden vi har ventet sånn på sammen :D
 
❤️❤️
 
Dette er en flott gjeng [emoji254][emoji2][emoji173]️
 
Helt enig med FruOfelia!
Takk for denne gjengen her [emoji173]️
 
:Heartred Dere :Heartred

Hver gang jeg går inn på augustgruppa så er det minst dobbelt så mange som er der inne å leser i forhold til de øvrige gruppene ;)
Gøy med mye aktivitet! :)

Kommer til å prøve å være aktiv etter fødsel, men er forberedt på at det blir travelt ;)
 
Tenkte akkurat på at denne gjengen fortjener skryt, også ser jeg denne tråden! Jeg synes folk er så flinke til å oppmuntre, støtte, hjelpe, trøste og gi konstruktive råd til hverandre! Mammaforum får ofte mye kritikk rundt omkring fordi det er så mange mammapoliti der ute som bare er ute etter å kritisere andre og løfte seg selv opp, men slik opplever jeg ikke at det er her i det hele tatt. Her kan man være uperfekt og likevel få masse støtte. Det er deilig det! Takk jenter!

Det er et veldig godt poeng. Det er så mange der ute som ikke ser lenger enn sin egen nese, sine behov, som verden - og som attpåtil har heftig lange tær. Det finnes ikke spor av det her inne.
 
Back
Topp