Jeg har mistet

Engi89

Glad i forumet
17. Mai-feiringen får en litt bitter bismak i år siden jeg begynte å silblø rett før vi skulle ut og gå i barnetoget. Så da er det slutt på graviditeten for min del for denne gang. Håper det går bra for dere andre og at dere får masse vakre januarbabyer:Heartpink
 
Samme med meg i dag. Spottet brunt i går, men i dag var det masse blod. Så her er min feiring også ødelagt. Sender deg mange klemmer <3Dette var ikke en kjekk dag :(
 
Så trist å høre. Før tenkte eg aldri på abort... etter at eg ble medlem av forumet og begynte å lese litt rundt omkring, føler eg det skjer så alt for mange. Føler virkelig med dåkkar som mister, det må være vondt, enn kor tidlig det skjer[emoji174]
 
Så trist :( håper det klaffer igjen snart og at den da klorer seg fast:Heartred
 
Stor klem til dere og masse lykke til videre [emoji173]️
 
Sender deg de beste klemmer:Heartpink
Du kommer nok raskt etter med en terminspire:Heartpink
 
Så leit å høre [emoji174]
 
Så trist å høre. Før tenkte eg aldri på abort... etter at eg ble medlem av forumet og begynte å lese litt rundt omkring, føler eg det skjer så alt for mange. Føler virkelig med dåkkar som mister, det må være vondt, enn kor tidlig det skjer[emoji174]

Jeg tenkte heller ikke på abort i det hele tatt i mitt forrige svangerskap. Denne gangen har jeg vært nesten sykelig bekymra for det. Men det skyldes nok at det har tatt så lang tid å bli gravid denne ganga. Håper det klaffer igjen ganske snart.

Takk for gode ord, alle sammen.
 
Masse lykke til med prøvingen videre :) håper det går fort og at neste holder seg fast
 
Jeg tenkte heller ikke på abort i det hele tatt i mitt forrige svangerskap. Denne gangen har jeg vært nesten sykelig bekymra for det. Men det skyldes nok at det har tatt så lang tid å bli gravid denne ganga. Håper det klaffer igjen ganske snart.

Takk for gode ord, alle sammen.

Det håper virkelig eg og! Lykke til[emoji173]️
 
Ååneeiii[emoji53] sender dere begge en kjempe klem! Utrolig trist [emoji174][emoji174]
 
Så trist[emoji17]
 
Ånei, så trist :( Håper det klaffer igjen snart og at spiren klamrer seg fast :Heartblue
 
Back
Topp