jeg har bare lagt på meg 1 kg er det noen som meg?

LCG

Blir kjent med forumet
heisann jeg er 24 uker og 2 dager ut i svangerskapet og var hos legen for 2 dager siden og jeg har bare gått opp 1kg i hele svangerskapet... er dette normalt?+ er det flere der ute som har det sånn?
 
Fy F.... du er heldig :) Åssen i alle dager har du klart dette?
Nå ble jeg nysgjerrig? Har du vært såååååååååååååå mye kvalm?
Heldigris..... Hehehe. Nyt tiden din og spis masse mat og bli med i gjengen min *ler*
 
Jeg har også gått opp no sånn til nå.. men har fått beskjed om at det ikke er farlig FOR MEG, for jeg har mye "reserver" å ta av [;)]
 
eg er 9uke og 4daga no, men eg har bare lagt på meg 1kg.. men e da kje sån at du ska legg på dg 12-15 kg i svanger skapet?
ka har legen din sagt?
 
Heihei.

Jeg har ikke lagt på meg noe siden jeg ble gravid, har heller ikke kastet opp slik at jeg har tatt av meg. Skal på kontroll på tirsdag så det blir spennende å se om jeg har lagt noe på meg. Vil liksom det da[:)]

Jeg spurte jordmora sist og hun sa at det ikke var noe farlig, vi er alle individuelle. Det kommer nok etter hvert[:D]

Klem
 
hei!
er 20uker nå, og har gått ned nesten 4kg.....
fikk beskjed av legen og spise mer, mye mer!

men har ikke hvert spesielt kvalm, har bare ikke matlyst til tider, og orker ikke så mye av gangen!

noen som har noen gode råd?
 
Jeg har også bare gått opp en kilo eller no sånn.. (var litt ustabil i vekt i begynnelsen. .startet svangerskapet med å gå ned 4-5 kilo)
Hadde et lite sjokk heri gårkveld, da jeg plutselig var blitt 3 kilo tyngre, men det viste seg å bare være litt mat som hadde hopet seg opp i tarmene, for etter noen turer på do i går og i dag så er jeg tilbake til den vekta jeg hadde på kontroll for 3 uker sia[;)]
 
Ja..jeg har gått opp ca 6kg jeg da... [&:]
Hadde ikke noe særlig ekstra å ta av før svangerskapet begynte og siden bukser, som er lave i livet riktignok, passer fint ennå så antar jeg at det er magen som tynger endel.
 
Da jeg var i uke 32 hadde jeg gått opp 2 kg , det ble 4 kg tilslutt.[:D] Men jeg hadde store "reserver" så ingen fare, hehe[:D]
 
Jeg har også store reserver, og har gått ned 6 kg på en mnd. Det er på grunn av extrem kvalme, håper bare ikke det kommer tilbake med renter [;)]
 
Lucky you. Hadde lagt på meg 3kg i uke 12 jeg. Å nå når jeg nesten er ferdig så har jeg lagt på meg 20kg... Huff. Må nok slite for å få dem av igjen.
Bare vær glad over at du slipper alle de ekstra kiloene. Så lenge du spiser sundt eller sånn som vanlig så går det nok bra. Kroppen setter babyen behov næring foran dine behov.
 
Jeg har til nå gått opp 3 kg. Men jeg sitter her med den kjempe magen. Så jeg er egentlig ganske fornøyd. prøver å ikke få sv. diabetes denne gangen oxo. Så jeg er mye mere bevist på hva jeg putter i munnen. får det sikkert tungt nok på slutten[;)]
 
hei!

Vil bare fortelle at jeg la på meg 17 kilo da jeg var gravid, og alle raste av igjen da jeg ammet. Eneste treningen jeg bedrev var gåturer med vogna hver dag. Så fortvil ikke, amminga tar som regel det meste[;)] Søstra mi la på seg 20 kilo og ble like slank igjen etterpå.
 
Har lagt på mæ litt under 2 kg te no
 
hei.
Jeg har godt opp 1 kilo til nå men gikk litt ned i starten. Ligger den dag i dag å spyr så det er nok derfor hos meg. Det som erlitt kjedelig me det er at igjen som tror jeg snart går inn i uke 27. Du har ikke kommet så lang pleier folk å si [:D]
 
det kommer sikkert - jeg la på meg 1 kg pr mnd.fra 4 mnd (før det ingenting)- og i 7ende mnd la jeg på meg 5!! jeg var så stolt da jeg kom inn til legen den dagen!! i åttende mnd. la jeg bare på meg en, jeg gikk tilogmed litt ned ei stund....nå er jeg nesten ferdig-gutten er stor,jeg er liten! jeg tror svangerskapet mitt har vært veldig mye enklere ,da jeg ikke har vært "tung" før nå ... nå er det tøft! gleder meg til den vesle melder sin adkost,men det er litt herlig å ha litt tid å slappe av og bare vente... lykke til alle!!
 
Back
Topp