jeg er kanskje gravid

juniglede og mette-moj kan dere avkrefte dette??[8|]
 
ORIGINAL: Nina22

Lisbeth sa innlegget og var lagt ut på generell, der er jeg ALDRI,ingen kjenner meg der så det hadde ikke vert vitsi.Så der er det avkreftet at det ike er meg i hvertfall:)

lalina det er lenge lenge siden hu har vært her? ken hu er mamsen te nå igjen?


 
lalina er mammaen til sofie[:)]
 
hva med lillevenn,eli25 eller alicia85[8|]
 
di har jenter er ikke her heeele tiden.[8|]
 
ORIGINAL: stardust

juniglede og mette-moj kan dere avkrefte dette??[8|]

 
Jeg har GUTT, så det er nok ikke meg......men skulle ønsket jeg var gravid. Er sååååå babysyk....[:)]
 
ORIGINAL: Juniglede

ORIGINAL: stardust

juniglede og mette-moj kan dere avkrefte dette??[8|]


Jeg har GUTT, så det er nok ikke meg......men skulle ønsket jeg var gravid. Er sååååå babysyk....[:)]

 
ja juni baby har jente...går helt i surr her nå.....men du er babysyk ja...*noterer*[:D][8D]
 
Monica24???? 
 
aii stemmer. hmmm *gjøre litt research* 
 
 Du kjenner iallefall gjengen her siden du kan skrive noe slikt [:)]
 
Gratulerer så utrolig mye med spiren. Alltid like gøy når vi hører om andre som er gravide igjen.
Måtte det gå bra med dere[:)] klem
 
ORIGINAL: stardust

hva med lillevenn,eli25 eller alicia85[8|]

di har jenter er ikke her heeele tiden.[8|]

 
 
Det er ikke meg selv om vi prøver, den dagen det sitter kommer dere til å se en liten ticker med en gang. For jeg har ikke vett til å holde kjeft[:D]
 
Gratulerer med spiren, høres ut som du var glad for det [:)][:)][:)][:)]
Men hvorfor i all verden er det så hemmelig?? (ikke frekt ment)
Hvis det skulle gå galt denne gangen (noe det helt sikkert ikke gjør) så hadde det vel vært godt å få trøst av jentene her, hadde det ikke?? Så det kan hende at du hadde fortalt det uansett??? Jeg vet ikke jeg, men kanskje jeg tenker ltt rart??
 
ORIGINAL: Alicia

Gratulerer med spiren, høres ut som du var glad for det [:)][:)][:)][:)]
Men hvorfor i all verden er det så hemmelig?? (ikke frekt ment)
Hvis det skulle gå galt denne gangen (noe det helt sikkert ikke gjør) så hadde det vel vært godt å få trøst av jentene her, hadde det ikke?? Så det kan hende at du hadde fortalt det uansett??? Jeg vet ikke jeg, men kanskje jeg tenker ltt rart??

 
noen må lage litt ekstra spenning her inne vet du......[;)]krydder i hverdagen hehe[8D]
 
ORIGINAL: lillevenn

ORIGINAL: stardust

hva med lillevenn,eli25 eller alicia85[8|]

di har jenter er ikke her heeele tiden.[8|]



Det er ikke meg selv om vi prøver, den dagen det sitter kommer dere til å se en liten ticker med en gang. For jeg har ikke vett til å holde kjeft[:D]

 
det høres bra ut!sender deg masse babystøv!!!!!!!!!!!!!!lykke til!
 
 
Back
Topp